Δευ11172025

Last updateΔευ, 17 Νοε 2025 12pm

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

0ΝΑΤΈνα ακόμα, σημαντικό, βήμα στη νέα πορεία του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ) αποτελεί το Μνημόνιο Συνεργασίας του αρχαιότερου ασφαλιστικού οργανισμού της Ευρώπης με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) και το Ερευνητικό Εργαστήριο Κοινωνικής Διοίκησης (ΕΕΚΔ) του ΠΑΔΑ, που υπογράφηκε σήμερα στο Μέγαρο του ΝΑΤ, στον Πειραιά, σηματοδοτώντας την απαρχή της συνεργασίας του Οργανισμού με ακαδημαϊκούς φορείς.

Στον περίπλου και τα LNG carriers

0LNGΚανένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένων αερίων δεν έχει περάσει από τη διώρυγα του Σουέζ για περισσότερο από δύο μήνες, σύμφωνα με νέα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από τη Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Εμπόριο και την Ανάπτυξη (UNCTAD).

Cosmote Blue: 34 τόνοι πλαστικού απομακρύνθηκαν από τις ελληνικές θάλασσες το 2023

0ΚοσμοΜΠλουΤα πρώτα σημαντικά αποτελέσματα φέρνει η πρωτοβουλία Cosmote Blue για την προστασία των ελληνικών θαλασσών και τη δημιουργία ενός βιώσιμου θαλάσσιου οικοσυστήματος, που ξεκίνησε η Cosmote το 2023, σε συνεργασία με την κοινωνική επιχείρηση «Εναλεία», η οποία μαζί με την αλιευτική κοινότητα, συλλέγει θαλάσσιο πλαστικό από την Μεσόγειο.

Επιτυχής ολοκλήρωση του Navigator 2024: Σφυρηλατώντας το μέλλον της ελληνικής ναυτιλίας

0Φ3 1aΤο 23ο Navigator 2024 - The Shipping Decision Makers Forum ολοκληρώθηκε με επιτυχία στις 13 Μαρτίου 2023, στο Grand Hyatt στην Αθήνα.

ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση στο εθνικό νηολόγιο

0ΠλοίοΗ Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοίνωσε τη Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου (πλοία 100 Κ.Ο.Χ.1 και άνω) για τον μήνα Ιανουάριο 2024.

Τριανταεπτά τα αργούντα πλοία το Δεκέμβριο του 2023

0αργούντα πλοίαΣε 37 ανήλθε ο αριθμός των αργούντων εμπορικών πλοίων 100 κόρων και άνω σε ελληνικούς λιμένες τον περασμένο Δεκέμβριο, όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, εκ των οποίων 18 είχαν ελληνική σημαία και 19 ξένη.

Συνεργασία WSC – NCB για την ασφάλεια φορτίων

0koytiΠαρά την ύπαρξη υποχρεωτικών διεθνών και εθνικών κανονισμών που διέπουν τη μεταφορά επικίνδυνων υλικών, εξακολουθεί να υπάρχει μια ανησυχητική τάση τα εμπορεύματα αυτά είτε να δηλώνονται ανακριβώς είτε να μην δηλώνονται καθόλου, οδηγώντας σε σημαντική αύξηση των πυρκαγιών πλοίων.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter