Δευ11172025

Last updateΔευ, 17 Νοε 2025 12pm

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Προσπάθεια περιορισμού της ευθύνης με νόμο του 1851

0baltimoreΚαι ενώ οι συζητήσεις και οι εκτιμήσεις περί του κόστους αποκατάστασης της γέφυρας Francis Scott Key Bridge της Βαλτιμόρης καλά κρατούν ο ιδιοκτήτης του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali κατέθεσε ομοσπονδιακή αγωγή για να περιορίσει την ευθύνη για την καταστροφή της γέφυρας.

Λιμάνι Βαλτιμόρης – Ανοίγει «ρηχός» δίαυλος

0baltimoreΤο Σώμα Μηχανικών των ΗΠΑ, το οποίο εργάζεται για την απομάκρυνση των συντριμμιών της γέφυρας Francis Scott Key της Βαλτιμόρης, θα ανοίξει σύντομα ένα προσωρινό κανάλι στη βορειοανατολική πλευρά του κύριου καναλιού πρόσβασης.

Νέο Δ.Σ στην Ένωση για τη Ναυτική Διαιτησία

0Εν67Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης για την Ναυτική Διαιτησία που προέκυψε από τις τελευταίες Αρχαιρεσίες της 27ης Μαρτίου 2024, συγκροτήθηκε σε Σώμα.

Η Ειδική Απεσταλμένη για τους Ωκεανούς Δρ. Αυγερινοπούλου στην 11η Ετήσια Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής για τους Ωκεανούς στη Λισαβόνα

0Αυγ34Στην 11η Ετήσια Παγκόσμια Διάσκεψη για τους Ωκεανούς, που διοργανώθηκε στη Λισαβόνα από τον Economist συμμετείχε η Ειδική Απεσταλμένη του Έλληνα Πρωθυπουργού για τους Ωκεανούς, Συντονίστρια του «Our Ocean 2024», Δρ Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου.

Στη συνεδρίαση του ΔΣ του ΝΕΕ συμμετείχε πρώτη φορά ο Διοικητής του ΝΑΤ

0NAT4aΟ Διοικητής και Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ) κ. Κωνσταντίνος Τσαγκαρόπουλος συμμετείχε στην χθεσινή πρώτη, μετά τη συγκρότησή του, συνεδρίαση του νέου Δ.Σ. του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος (ΝΕΕ), κατόπιν της πρωτοβουλίας και ιδιαίτερα τιμητικής πρόσκλησης που του απηύθυνε ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΝΕΕ, Δρ Γεώργιος Δ. Πατέρας.

Δωρεά

0Δωρ1Το Ίδρυμα Ευγενίδου σε συνεργασία με τους καθηγητές Δρ. Παπαλεωνίδα και κ. George Dounavis Διευθυντής της ΑΕΝ Σύρου προχώρησε στη δημιουργία πρότυπου υλικού για τη διδασκαλία του μαθήματος Αγγλικών.

Οι Χούθι «φρέναραν» και τις διαλύσεις boxships

scrap 434Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα και οι υψηλότεροι ναύλοι αποθαρρύνουν τους πλοιοκτήτες από τη διάλυση παλαιότερων boxships, με αποτέλεσμα την έλλειψη χωρητικότητας που πωλείται για scrap, παρά το γεγονός ότι οι αγοραστές προσφέρουν υψηλότερες τιμές.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter