Σαβ05042024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Στο προσκήνιο η ολίσθηση μεθανίου

aerioi rypoi 0

Με φόντο τις ενστάσεις περιβαλλοντικών οργανώσεων ότι το Icon of the Seas, που κινείται με LNG, θα μολύνει την ατμόσφαιρα με μεθάνιο, το τελευταίο διάστημα εμφανίστηκαν στοιχεία μελέτες, με πολύ διαφορετικές προσεγγίσεις, για την ολισθηση μεθανίου από πλοία που «καίνε» LNG. Το International Council on Clean Transportation (ICCT) υποστήριξε πρόσφατα ότι οι πραγματικές εκπομπές μεθανίου από πλοία που τροφοδοτούνται με LNG είναι υψηλότερες από ό, τι υποθέτουν οι ισχύοντες κανονισμοί. Με βάση στοιχεία που περισυνέλλεξαν από πλοία που «καίνε» LNG από drones, ελικόπτερα και αισθητήρες επί του σκάφους κατά τη διάρκεια του διετούς έργου Fugitive and Unburned Methane Emissions from the Ships (FUMES), προέκυψε το ερώτημα αν οι νομοθέτες της ΕΕ και του ΙΜΟ θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο αύξησης της προεπιλεγμένης τιμής ολίσθησης μεθανίου σε τουλάχιστον 6% για τους 4χρονους κινητήρες LPDF. Αντίστοιχα στοιχεία μελέτης της βρετανικής συμβουλευτικής Thetius εμφάνισαν ότι το LNG και τα βιοκαύσιμα ξεχωρίζουν ως σημερινές εναλλακτικές λύσεις, ενώ η μεθανόλη και η ηλεκτρική ενέργεια θεωρούνται ως περιορισμένη χωρητικότητα, το υδρογόνο και η αμμωνία θεωρούνται ικανά μελλοντικά καύσιμα, ενώ η πυρηνική ενέργεια θεωρείται εκτός συζητήσεων προς ώρας. Παρά τις αντιλήψεις, το μεγαλύτερο μέρος της μεθανόλης σήμερα, σύμφωνα με την έκθεση Thetius, είναι γκρίζα μεθανόλη που προέρχεται από ορυκτά καύσιμα με υψηλές εκπομπές, ενώ η επεκτασιμότητα της πράσινης μεθανόλης θεωρείται σημαντική πρόκληση.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter