Κυρ05052024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Παρέμβαση Maersk, Wärtsilä για τα scrubber

0openL1

Η Maersk ένωσε τις δυνάμεις της με τον τεχνολογικό όμιλο Wärtsilä για την ανάπτυξη μιας λύσης για την πρόληψη της διάβρωσης στους σωλήνες εκκένωσης για τα open-loop scrubber.

Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές του ΙΜΟ, το νερό πλύσης από συστήματα καθαρισμού καυσαερίων, πρέπει να έχει pH τουλάχιστον 6,5. Ωστόσο, στην πραγματικότητα το pH του νερού πλύσης scrubber είναι συνήθως όξινο, πριν αραιωθεί από το θαλασσινό νερό. Αυτό δημιουργεί τον κίνδυνο δομικής διάβρωσης στους σωλήνες εκκένωσης.

Ο κίνδυνος είναι ιδιαίτερα υψηλός για σωλήνες από μαλακό χάλυβα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, εάν οι σωλήνες εκκένωσης δεν προστατεύονται επαρκώς, η σοβαρή διάβρωση μπορεί να βλάψει τις γύρω πλάκες κύτους από ήπιο χάλυβα, με αποτέλεσμα την είσοδο νερού.
Ο Wärtsilä είπε ότι η νέα λύση «pipe-in-pipe» επιτρέπει στον αρχικό υπερκείμενο σωλήνα να παραμείνει in situ, ενώ εισάγεται ένας νέος εποξειδικός σωλήνας ενισχυμένος με γυαλί (GRE). Δεν απαιτείται κοπή ή συγκόλληση μετάλλων.
Ένα χαλύβδινο χιτώνιο SMO εισάγεται μεταξύ του νέου σωλήνα GRE και του υπάρχοντος χαλύβδινου σωλήνα. Μια κόλλα ασφαλίζει μόνιμα τον σωλήνα GRE στη θέση του. Δεδομένου ότι αυτή η λύση «pipe-in-pipe» έχει μικρή επίδραση στην εσωτερική διάμετρο του σωλήνα, είναι η πλέον κατάλληλη για υπερκατασκευασμένους σωλήνες με διάμετρο μεγαλύτερη από 300 mm.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter