Πεμ05022024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ο ΟΗΕ επικρίνει…

rypansi 987

Οι τρέχοντες στόχοι για την απαλλαγή των θαλάσσιων μεταφορών από τις ανθρακούχες πηγές είναι “insufficiently transformative” για την επίτευξη των στόχων για την κλιματική αλλαγή, καταλήγει ένα έγγραφο με ιδιάζουσα σημασία των Ηνωμένων Εθνών.
Η πιο επικαιροποιημένη αξιολόγηση για τον μετριασμό της κλιματικής αλλαγής συγκεντρώνει μελέτες από 278 επιστήμονες σε 65 χώρες και καταλήγει στο συμπέρασμα ότι χωρίς «άμεσες και βαθιές μειώσεις εκπομπών σε όλους τους τομείς» η υπερθέρμανση του πλανήτη δεν μπορεί να περιοριστεί στον 1,5 βαθμό.
Η ναυτιλία και οι διεθνείς αερομεταφορές έχουν τις χαμηλότερες φιλοδοξίες μείωσης των εκπομπών και παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες μακροπρόθεσμες προκλήσεις απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές, σύμφωνα με το έγγραφο του Intergovernmental Panel on Climate Change Working Group.
Η έκθεση, με τίτλο Περίληψη για τους Υπεύθυνους Χάραξης Πολιτικής, είναι η τρίτη δόση της Έκτης Έκθεσης Αξιολόγησης της IPCC, η οποία θα ολοκληρωθεί αυτό το έτος.
Ο ΙΜΟ σχεδιάζει να μειώσει την ένταση του άνθρακα στη ναυτιλία κατά 40% έως το 2030 και να μειώσει κατά το ήμισυ τις εκπομπές έως το 2050, σε σύγκριση με το 2008.
Πολλές χώρες έχουν θέσει υψηλότερους, μηδενικούς ή μηδενικούς στόχους άνθρακα έως το 2050, συμπεριλαμβανομένης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία ενσωματώνει τη ναυτιλία στο σχέδιο μείωσης των εκπομπών #Fitfor55 ήδη από το 2023.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter