Τρι04302024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ηλεκτρονική πλατφόρμα του Bureau Veritas για τη συμμόρφωση με τους νέους κανονισμούς του ΙΜΟ

rupoi ploion6

Το Bureau Veritas (BV), εισήγαγε μια ηλεκτρονική πλατφόρμα, τη VeriSTAR Green, η οποία επιτρέπει σε όλους τους πλοιοκτήτες να αξιολογούν τη συμμόρφωσή τους με τους κανονισμούς EEXI και CII. Αυτό το εργαλείο είναι προσβάσιμο από την ιστοσελίδα του Bureau Veritas Marine &offshore.
Σύμφωνα με τη φιλοδοξία του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) για το 2050 να αναλάβει δράση για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και των επιπτώσεών της, εγκρίθηκαν νέες τροποποιήσεις για τη μείωση της έντασης του άνθρακα των υφιστάμενων πλοίων από την Επιτροπή Προστασίας του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος (MEPC) του IMO. Τα μέτρα αυτά απαιτούν από τα πλοία να συνδυάζουν μια τεχνική και επιχειρησιακή προσέγγιση για τη μείωση της έντασης του άνθρακα. Το σύνολο των τροπολογιών περιλαμβάνει:
• Η τεχνική απαίτηση για τη μείωση της έντασης του άνθρακα, με βάση έναν νέο δείκτη υφιστάμενων πλοίων ενεργειακής απόδοσης (EEXI). Το EEXI πρέπει να εφαρμόζεται για τον ίδιο τύπο πλοίων με το EEDI (εμπορικά πλοία 400GT και άνω) με συγκεκριμένους στόχους για κάθε τύπο και μέγεθος σκάφους.
• Οι λειτουργικές απαιτήσεις μείωσης της έντασης του άνθρακα, με βάση έναν νέο λειτουργικό δείκτη έντασης άνθρακα (CII). Τα πλοία θα βαθμολογούνται σε κλίμακα πέντε επιπέδων (από Α έως Ε) με διορθωτικά μέτρα που απαιτούνται για τις αξιολογήσεις D &E. Το CII θα εφαρμόζεται σε εμπορικά πλοία 5000 GT και άνω.

Οι πλοιοκτήτες μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση στην VeriSTAR Green για να ελέγξουν την απαιτούμενη EEXI ενός σκάφους και είτε να ζητήσουν επαλήθευση είτε οποιαδήποτε τεχνική συμβουλευτική υποστήριξη από την Bureau Veritas Solutions M&O, την τεχνική συμβουλευτική συνιστώσα του Ομίλου Bureau Veritas. Επιπλέον, σύντομα θα είναι σε θέση να υπολογίσουν για να επιτευχθεί EEXI για κάθε τύπο πλοίου, καθώς το BV θα συνεχίσει να επεκτείνει το VeriSTAR Green με νέες φιλικές προς το χρήστη λειτουργίες, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του MEPC 76. Τα επερχόμενα χαρακτηριστικά θα περιλαμβάνουν έναν υπολογισμό του δείκτη έντασης άνθρακα (CII) και της σχετικής αξιολόγησης με βάση τις απαιτήσεις που υιοθετήθηκαν από το MEPC.
Οι πελάτες με σύμβαση συστήματος συλλογής δεδομένων (DCS) ή παρακολούθησης, αναφοράς και επαλήθευσης (MRV) με το BV θα μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν αυτήν την πλατφόρμα για να αναφέρουν τα δεδομένα κατανάλωσης καυσίμου και να ζητούν επαλήθευση.
Ο Laurent Leblanc, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Τεχνικών & Λειτουργιών του Γραφείου Veritas Marine & Offshore σχολίασε: «Ο κανονισμός θα τεθεί σε ισχύ το 2023. Μέχρι τότε, οι πλοιοκτήτες θα πρέπει να προαξιολογίσουν τη συμμόρφωσή τους για να είναι έτοιμοι για την προθεσμία του 2023. Ως κορυφαίος νηογνώμονας παγκοσμίως, το Bureau Veritas έχει να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο για την υποστήριξη των πλοιοκτητών κατά την πλοήγηση σε αυτούς τους νέους κανονισμούς. Είμαι υπερήφανος που το Bureau Veritas Marine & Offshore και το Bureau Veritas Solutions M&O ένωσαν τις δυνάμεις τους για να ανοίξουν αυτή την ειδική διαδικτυακή πλατφόρμα για να βοηθήσουν τον κλάδο να αντιμετωπίσει εγκαίρως τις προκλήσεις EEXI & CII για την επίτευξη συμμόρφωσης.»
Η VeriSTAR Green παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια ενός διαδικτυακού σεμιναρίου του Bureau Veritas σχετικά με το EEXI και το CII: Προετοιμασία του μελλοντικού EEXI & CII: μια ανασκόπηση μετά το MEPC 76. Μια νέα συνεδρία αυτού του διαδικτυακού σεμιναρίου θα πραγματοποιηθεί την 1η Ιουλίου 2021 στις 9.30 (CEST) / 10.30 (BST).

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter