Παρ05032024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Η MSC «πήρε κεφάλι» στο εμπόριο Ασίας-Ευρώπης

mscploio

Στις αρχές Φεβρουαρίου, 431 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εκτελούσαν δρομολόγια μεταξύ Ασίας και Ευρώπη, αντιπροσωπεύοντας χωρητικότητα 6,33 Mteu (ή 22% του στόλου εμπορευματοκιβωτίων).

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δώδεκα μηνών, ο στόλος Ασίας-Ευρώπης αυξήθηκε κατά 19% , ενώ οι όγκοι στο εμπόριο με κατεύθυνση προς τα δυτικά αυξήθηκαν κατά 7,8% το 2023, αναφέρει η Alphaliner.
Η κατά 19% αύξηση της χωρητικότητας στη διαδρομή Ασίας-Ευρώπης, οφείλεται προφανώς στην προσθήκη επιπλέον πλοίων που απαιτούνται για να διατηρηθεί η εβδομαδιαία συχνότητα πλόων για όλους τους κόμβους, καθώς τα πλοία εκτρέπονται μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας λόγω της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα.
Ωστόσο, δεδομένου ότι δεν έχουν δρομολογηθεί ακόμη όλα τα πλοία από τη νέα χωρητικότητα κάποιοι Liners αύξησαν το μερίδιο αγοράς τους. Η πιο εντυπωσιακή εξέλιξη είναι η αύξηση κατά 54% του στόλου της MSC που αναπτύσσεται μεταξύ Ασίας, Βόρειας Ευρώπης και Μεσογείου.
Ο liner με έδρα τη Γενεύη πρόσθεσε όχι λιγότερα από 488.000 επιπλέον θέσεις teu, που είναι σχεδόν το ήμισυ της συνολικής εισερχόμενης χωρητικότητας 1 εκατ. teu από τον Φεβρουάριο του 2023. Με το μερίδιο αγοράς στο 22,1%, η MSC κατέλαβε τη θέση αφήνοντας πίσω την Maersk (στο 15,8%).

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter