Δευ05062024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Η MSC ενισχύει εμπορευματικές ροές της Ινδίας

0MSC Gulsun

Ήταν μια από τις κορυφαίες ειδήσεις της χρονιάς που «κλείνει» για την εφοδιαστική η γνωστοποίηση της πρόθεσης της Ινδίας να διαμορφώσει τον δικό της θαλάσσιο εμπορευματικό δρόμο προς την ΕΕ.

Πρόσφατα η απόκτηση μεριδίου 49% από την MSC στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων του ομίλου Adani στο λιμάνι Ennore, γνωστό και ως λιμάνι Kamarajar, έδωσε τη δυνατότητα να ενισχύσει τις άμεσες προσεγγίσεις της από τον νότιο διάδρομο της Ινδίας καθώς αυξάνονται οι όγκοι. Το Ennore βρίσκεται περίπου 15 μίλια βόρεια του Chennai. Η Maersk είναι ο κύριος πελάτης τακτικών γραμμών για τον τερματικό σταθμό Ennore προς το παρόν, με δύο εβδομαδιαία δρομολόγια, ενώ η CMA CGM πρόσθεσε πρόσφατα μια προσέγγιση εκεί μέσω της υπηρεσίας NEMO που συνδέεται με τη Βόρεια Ευρώπη και τη Μεσόγειο. Η MSC έχει ήδη μια κοινοπραξία με την APSEZ στο λιμάνι Mundra, γνωστή ως AICTPL ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία η MSC, που θα επενδύσει 30 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ για την αγορά μετοχών, έχει μέχρι στιγμής επικεντρωθεί στην επέκταση των δικτύων υπηρεσιών από τη Nhava Sheva (JNPA) και τη Mundra, με την τελευταία να κερδίζει τα μέγιστα από την περιφερειακή δραστηριότητα μεταφόρτωσης. Αναλυτές εκτιμούν ότι η είσοδος της MSC στο Ennore ως συνεργάτης για την Adani - γνωστή για επιθετικές στρατηγικές μάρκετινγκ - θα μπορούσε να αλλάξει δραματικά τη δυναμική της αλυσίδας εφοδιασμού.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter