Κυρ05192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Εκκίνηση κατασκευής για το δεύτερο 13άρι της CMA CGM

0CMA

Στα ναυπηγεία Hudong Zhonghua στο Changxing ξεκίνησε την κατασκευή ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου 13.000 TEU για λογαριασμό της CMA CGM. Πρόκειται για την κατασκευή της δεύτερης μονάδας σε μια σειρά έξι πλοίων διπλού καυσίμου 13.000 TEU ξεκίνησε στις 15 Ιουλίου με την τελετή κοπής χάλυβα.
Το πλοίο αποτελεί μέρος της παραγγελίας πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου της CMA CGM, ύψους 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με κινητήρα LNG από τον Απρίλιο του 2021, με στόχο τη διευκόλυνση της ανάπτυξης της αγοράς.
Το σκάφος 13.000 TEU είναι ο δεύτερος τύπος πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου που κατασκευάστηκε από τον Hudong Zhonghua και αντιπροσωπεύει την τελευταία γενιά πράσινων, φιλικών προς το περιβάλλον, υψηλής απόδοσης και εξοικονόμησης ενέργειας boxships.
Το πλοίο μήκους 336 μέτρων και πλάτους 51 μέτρων θα είναι εξοπλισμένο με δεξαμενή φορτίου LNG MARK III 14.000 cbm και θα μπορεί να φορτώνει 2.400 εμπορευματοκιβώτια μέγιστης χωρητικότητας 13.2000 TEUs.
Θα διαθέτει επίσης ευέλικτη τεχνολογία φόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων και θα χρησιμοποιεί αγωγούς εξοικονόμησης ενέργειας και άλλες συσκευές για τη βελτίωση της απόδοσής του.
Σύμφωνα με το Hudong Zhonghua, ο κύριος κινητήρας αυτού του τύπου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχει αναβαθμιστεί και υιοθετεί τη νέα γενιά έξυπνου συστήματος ανακυκλοφορίας καυσαερίων ελέγχου (ICER), το οποίο, σε σύγκριση με το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου 23000 TEU μπορεί να μειώσει τη διαφυγή μεθανίου σε λειτουργία αερίου κατά 50% και τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG) κατά περισσότερο από 28%.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter