Σαβ05042024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Επενδυτικό κρεσέντο από την Costamare

SOHO TRADER

Στην ναυπήγηση οκτώ πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προχωρεί η Costamare, ενώ παράλληλα έδωσε στη δημοσιότητα τα επτά πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που αγόρασε τελευταία.


Αναλυτικότερα η εταιρεία υλοποιεί δύο συμβόλαια για ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ( 13.000 teu το ένα) και ενεργοποιεί την option για ναυπήγηση έξι επιπλέον πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (δυο 13.000 Teu το ένα και τεσσάρων 15.000 Teu το ένα). Και τα οκτώ πλοία θα ναυλωθούν σε μεγάλη εταιρεία liners.
Επίσης η Costamare ανακοίνωσε την παραλαβή του Soho Trader, ναυπηγήσεως 2015-μεταφορικής ικανότηατς 63.473 dwt και την αγορά άλλων έξη πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Τα έξι που αγόρασε είναι:
m/v Soho Merchant, ναυπηγήσεως 2015- 63.800 dwt
m/v Star Damon,ναυπηγήσεως 2012- 63.227 dwt
m/v George P, ναυπηγήσεως 2012- 81.569 dwt
m/v Egyptian Mike, ναυπηγήσεως 2011- 81.601 dwt
m/v Belnor, ναυπηγήσεως 2010- 58.018 dwt και
m/v Belstar, ναυπηγήσεως 2009-57.970 dwt
Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ Δεκεμβρίου 2021 και Ιανουαρίου 2022. Η αγορά χρηματοδοτείται με ίδια κεφάλαια και με τραπεζικό δανεισμό.
Ο Γρηγόρης Ζήκος Chief Financial Officer της Costamare δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «είμαστε χαρούμενοι να ανακοινώσουμε την επέκταση του στόλου μας με σύγχρονα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και την χροναύλωσή τους που υποστηρίζεται από μακροπρόθεσμες ναυλώσεις. Κατά τη διάρκεια του έτους ναυλώσαμε συνολικά 47 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προσθέτοντας έσοδα 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Συμπεριλαμβανομένων των νέων συμβάσεων για τα δύο νεότευκτα που συνήφθησαν πρόσφατα μέσω άσκησης options τα συνολικά έσοδα ανέρχονται σε 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια. Η σταθμισμένη μέση διάρκεια χρονοναύλωσης για τον στόλο είναι 6,3 έτη. Ταυτόχρονα επεκτείνουμε τον στόλο μας ξηρού χύδην φορτίου, φέρνοντας τον συνολικό αριθμό των πλοίων που κατέχουμε σε 44, υλοποιώντας εκτελώντας την απόφασή μας να επενδύσουμε στον κλάδο όπου η προσφορά περιορίζεται από ένα χαμηλό βιβλίο παραγγελιών και η ζήτηση καθοδηγείται από την αύξηση δαπανών για υποδομές και κατανάλωση εμπορευμάτων».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter