Πεμ05022024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ναύλοι- Ερυθρά Θάλασσα – Χούθι: Ουδέν κακόν αμιγές…

box trader 1

Ενώ η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα από τις επιθέσεις των Χούθι έχει διαταράξει το παγκόσμιο εμπόριο οι ναυτιλιακές εταιρίες μπορούν να αναμένουν απροσδόκητα κέρδη για το πρώτο τρίμηνο του 2024, καθώς η αύξηση των ναύλων υπερβαίνει κατά πολύ το κόστος παράκαμψης γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας.

Οι ναύλοι αυξήθηκαν σε όλους τους τομείς, με τους ναύλους Transpacific σύμφωνα με τον δείκτη μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Σαγκάης να ανακάμπτουν απότομα την περασμένη εβδομάδα. Στις 12 Ιανουαρίου, τα επιτόκια Σαγκάης-Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ κέρδισαν 43% από την προηγούμενη εβδομάδα στα 3.974 δολάρια ΗΠΑ / FEU, ενώ τα επιτόκια Σαγκάης-Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 48% στα 5.813 δολάρια ΗΠΑ / FEU. Σαγκάης-Βόρειας Ευρώπης κέρδισαν 8% στα 3.103 δολάρια ΗΠΑ / FEU, ενώ η Σαγκάη-Μεσόγειος αυξήθηκε σχεδόν 12% στα 4.037 δολάρια ΗΠΑ / TEU. Ο δείκτης China Containerised Freight κατέγραψε το υψηλότερο εβδομαδιαίο κέρδος του 21,7%, σκαρφαλώνοντας στις 1.140,31 μονάδες στις 12 Ιανουαρίου, καθώς ανέκτησε το μεγαλύτερο μέρος της υποχώρησης του προηγούμενου έτους μέσα σε μία εβδομάδα, εξασφαλίζοντας απροσδόκητα κέρδη για τους μεταφορείς το 1ο τρίμηνο του 2024, σύμφωνα με την Linerlytica.

Ο δείκτης εμπορίου του Κιέλου του Ινστιτούτου του Κιέλου για την Παγκόσμια Οικονομία δείχνει ότι τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που διέρχονται από το Σουέζ μειώθηκαν κατά περισσότερο από 50% τον Δεκέμβριο, από τους αναμενόμενους όγκους που υπολογίστηκαν από όγκους το 2017-19, οι όγκοι του Ιανουαρίου πήγαν σε νέα χαμηλά μείον 70% της αναμενόμενης διακίνησης, συνολικού ύψους 200.000 TEU.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter