Πεμ05022024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Μόνο το 5%...

rupoi ploion6

Μια νέα έκθεση αποκάλυψε ότι ενώ είναι δυνατό τα καύσιμα μηδενικών εκπομπών να αποτελούν το 5% των καυσίμων της διεθνούς ναυτιλίας έως το 2030 για τον στόχο της ναυτιλίας ωστόσο το παράθυρο ευκαιρίας θα κλείσει σύντομα και απαιτείται ταχεία δράση από τη βιομηχανία. Η έκθεση με τίτλο "Climate Action in Shipping, Progress towards Shipping's 2030 Breakthrough" δημοσιεύθηκε από το University Maritime Advisory Services (UMAS), Getting to Zero Coalition και Race to Zero. Σύμφωνα με την έκθεση, η παραγωγή καυσίμων μηδενικών εκπομπών που βρίσκεται επί του παρόντος σε εξέλιξη θα μπορούσε να καταλήξει να καλύπτει μόλις το ένα τέταρτο του καυσίμου που απαιτείται για την επίτευξη του στόχου αλλά η παραγωγή καυσίμων μηδενικών εκπομπών θα μπορούσε να είναι έως και διπλάσια από ό,τι χρειάζεται, ακόμη αν ληφθούν υπόψη και οι ανάγκες καυσίμων άλλων τομέων.
Επίσης δείχνει ότι η χρηματοδότηση για την επίτευξη της προόδου βρίσκεται εν μέρει σε καλό δρόμο, με το ποσό της ναυτιλιακής χρηματοδότησης που καλύπτεται από τις «Αρχές του Ποσειδώνα» να ξεπερνά τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια και την κλιματική ευθυγράμμιση αυτών των επενδύσεων να βελτιώνεται από 4% σε 6% σε σταθμισμένη μέση βάση.
Η έκθεση, που παρουσιάστηκε σε συνδυασμό με το Global Maritime Forum’s Annual Summit στην Αθήνα, αξιολογεί την πρόοδο προς την επίτευξη του στόχου τα κλιμακούμενα καύσιμα μηδενικών εκπομπών να αντιπροσωπεύουν το 5% των καυσίμων της διεθνούς ναυτιλίας έως το 2030. Αυτό είναι το όριο που απαιτείται για την ταχεία κλιμάκωση της χρήσης τέτοιων καυσίμων και την επίτευξη πλήρους απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές τουλάχιστον έως το 2050.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter