Πεμ05022024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

LR:Η έλλειψη χωρητικότητας και ικανότητας ναυπηγείων θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο τις φιλοδοξίες απανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας

asiatika nafpigeia 12

Έκθεση της Lloyd's Register (LR) σχετικά με την κατάσταση της τεχνολογίας, της ολοκλήρωσης και της συμμόρφωσης, παράλληλα με την επιχειρηματική σκοπιμότητα για τη μετασκευή πλοίων, διαπίστωσε ότι οι ανησυχίες σχετικά με την ικανότητα επισκευής και τη χωρητικότητα των ναυπηγείων θα μπορούσαν να εμποδίσουν την υιοθέτηση τεχνολογίας εναλλακτικών καυσίμων στα υπάρχοντα πλοία.
Η έκθεση Engine Retrofit διαπίστωσε ότι η μετασκευή σημαντικού αριθμού των 9.000 και 12.900 μεγάλων εμπορικών πλοίων που εκτιμάται ότι θα αποτελέσουν μέρος του παγκόσμιου στόλου το 2030, θα μπορούσε να επιταχύνει γρήγορα τη θαλάσσια ενεργειακή μετάβαση. Ωστόσο, προειδοποιεί ότι οι φιλοδοξίες αυτές θα μπορούσαν να τεθούν σε κίνδυνο από τον περιορισμένο αριθμό επισκευών που είναι επί του παρόντος σε θέση να πραγματοποιήσουν τέτοιες μετατροπές.
Οι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν το μέγεθος της αγοράς και το χρονοδιάγραμμα των μετασκευών περιλαμβάνουν την ημερομηνία μέχρι την οποία η ναυτιλία αρχίζει να κατασκευάζει μόνο πλοία μηδενικών εκπομπών, καθώς και την ηλικία κατά την οποία οι ιδιοκτήτες ή οι φορείς εκμετάλλευσης αποφασίζουν να μετασκευάσουν τα πλοία τους και τους κατάλληλους τύπους κινητήρων και μεγέθη οπής.
Η μελέτη, η οποία αναλύει την κατάσταση της ζήτησης, της χωρητικότητας και της απορρόφησης των μετασκευών κινητήρων, επισημαίνει επίσης τις νέες δεξιότητες στη ναυπηγική, την ηλεκτρολογία και τον χειρισμό καυσίμων που θα απαιτηθούν εάν η βιομηχανία πρόκειται να χρησιμοποιήσει τη μετασκευή ως αποτελεσματικό εργαλείο για την επιτάχυνση της απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές.
Μία από τις βασικές προκλήσεις με τις μετασκευές που προσδιορίζονται στην έκθεση είναι η ενοποίηση του συστήματος, με σημαντικά ζητήματα όπως η στέγαση για μεγαλύτερες δεξαμενές καυσίμων, ο χώρος για εξοπλισμό προετοιμασίας καυσίμου και η διασφάλιση της εφαρμογής μέτρων ασφαλείας, όλα αυτά παρέχουν εμπόδια στην ταχεία μετασκευή του υφιστάμενου στόλου ορυκτών καυσίμων.
Τα δεδομένα τεχνοοικονομικής μοντελοποίησης που αποκαλύφθηκαν στη μελέτη δείχνουν ότι η χρήση ανανεώσιμης μεθανόλης ή αμμωνίας θα αυξήσει σημαντικά το κόστος των καυσίμων, σε ορισμένες περιπτώσεις υπερδιπλασιάζοντας τα πλοία σε όλα τα τμήματα, ωστόσο, ένα σενάριο χαμηλού κόστους, όπου τα εναλλακτικά καύσιμα μειώνουν την τιμή και οι τιμές του άνθρακα αυξάνονται, θα μπορούσε να γείρει την πλάστιγγα υπέρ των εναλλακτικών καυσίμων.
Η μελέτη υπογραμμίζει επίσης τη σημασία των παραμέτρων του ανθρώπινου παράγοντα, υπογραμμίζοντας πώς η κρίσιμη πτυχή των επιπτώσεων στα μέλη του πληρώματος μπορεί συχνά να παραβλεφθεί κατά τη διάρκεια της μετασκευής. Η αξιολόγηση της εργονομίας, των ρόλων και των ευθυνών, της ικανότητας και της κατάρτισης, των διαδικασιών, των διαδικασιών και της επαγγελματικής υγείας θα διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στη διασφάλιση ότι η μετασκευή είναι ασφαλής και αποτελεσματική για τους φορείς εκμετάλλευσης πλοίων.
Η Claudene Sharpe-Patel, Διευθύντρια Τεχνολογίας της Lloyd's Register, δήλωσε:
«Η απαλλαγή του υφιστάμενου στόλου από τις ανθρακούχες εκπομπές είναι ζωτικής σημασίας για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Χωρίς σημαντική πρόοδο σε αυτόν τον τομέα, θα μπορούσαν να υπάρχουν έως και 20.000 εμπορικά πλοία που βασίζονται σε ορυκτά καύσιμα έως το 2050. Πρέπει, επομένως, να επικεντρώσουμε τις προσπάθειες της βιομηχανίας στην αντιμετώπιση των ζητημάτων που εγείρει η έκθεση μετασκευής κινητήρων της LR, όπως η χωρητικότητα του ναυπηγείου, η ικανότητα μετατροπής και η ολοκλήρωση του συστήματος, βοηθώντας τους ενδιαφερόμενους από τη ναυτιλιακή αλυσίδα αξίας να ξεπεράσουν τα εμπόδια στην εγκατάσταση μελλοντικής τεχνολογίας καυσίμων στον υπάρχοντα παγκόσμιο στόλο ».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter