Κυρ05052024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Panama Vs Liberia

0Tanker deck

Ο Παναμάς και η Λιβερία ανταγωνίζονται για τον τίτλο του μεγαλύτερου κράτους σημαίας για τα νηολόγιά τους. Καθώς ο ανταγωνισμός εντείνεται, και τα δύο κράτη σημαίας λαμβάνουν μέτρα για να ενισχύσουν τη θέση τους και να αντικατοπτρίζουν τις νέες προκλήσεις που αναδύονται για τους πλοιοκτήτες.
Η Clarkson Research δημοσίευσε την ανάλυση αγοράς της τον Ιούλιο και για πρώτη φορά, φάνηκε ότι η Λιβερία είχε προχωρήσει στο μέτρο της συνολικής ολικής χωρητικότητας στο μητρώο. Ενώ και οι δύο σημαίες φαίνεται να έχουν μερίδιο αγοράς 16%, ο Clarkson υπολόγισε ότι η Λιβερία ήταν σχεδόν 1% μπροστά στην ολική χωρητικότητα με 246,5 εκατομμύρια τόνους. Η Λιβερία, ωστόσο, παρέμεινε πίσω στον αριθμό των πλοίων σε λίγο πάνω από 5.000 σε περισσότερα από 8.200 πλοία του Παναμά στο νηολόγιό της.
Πρόσφατα η IHS Markit δημοσίευσε τους υπολογισμούς της που δείχνουν ότι ο Παναμάς παραμένει μπροστά στους 249,8 εκατομμύρια μικτούς τόνους. Και πάλι, πρόκειται για διαφορά μόλις 1% στη συνολική χωρητικότητα στα δύο νηολόγια.
Ο ανταγωνισμός μεταξύ του Παναμά και της Λιβερίας θα συνεχιστεί με τις δύο σημαίες να παραμένουν «θεαματικά» μπροστά από άλλα κράτη σημαίας. Οι Νήσοι Μάρσαλ είναι τρίτοι με μερίδιο αγοράς 12%. Οι αλλαγές στο μέγεθος του μητρώου μεταξύ των στατιστικών στοιχείων σημαίας πιθανότατα θα συνεχίσουν να αντικατοπτρίζουν ευρύτερες αλλαγές στον κλάδο. Η Κίνα έχει περάσει την Ελλάδα ως η χώρα με τη μεγαλύτερη πλοιοκτησία, με βάση την ολική χωρητικότητα, και τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τις αναλύσεις που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, είναι πιθανό να δούμε τα παλαιότερα πλοία να αντικαθίστανται από νεότευκτα, καθώς οι φορείς εκμετάλλευσης επιδιώκουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα και χαμηλότερες εκπομπές για να ανταποκριθούν στα νέα πρότυπα του κλάδου, όπως το CII του ΙΜΟ και το EEXI που τέθηκαν σε ισχύ φέτος.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter