Παρ05032024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ανησυχίες…

0panama canal

Η ανησυχία αυξάνεται σε ολόκληρη τη ναυτιλιακή βιομηχανία καθώς και ο δυνητικά ευρύτερος αντίκτυπος μετά την πρόσφατη απόφαση της Αρχής της Διώρυγας του Παναμά να μειώσει τον ημερήσιο αριθμό διελεύσεων για την «οικονομία των υδάτων» αλλά και των βυθισμάτων για συγκεκριμένες κατηγορίες πλοίων.
Μερικά από τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αναγκάζονται να ξεφορτώνουν κιβώτια για μεταφόρτωση σιδηροδρομικώς στον ισθμό. Το Ever Max της Evergreen, για παράδειγμα, ξεφόρτωσε 1.400 TEU ή σχεδόν το 10% του φορτίου του για να κάνει διαμετακόμιση την 1η Αυγούστου. Ορισμένες από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες ανταποκρίθηκαν σε αυτά τα ζητήματα ανακοινώνοντας πρόσθετες χρεώσεις για κρατήσεις που διέρχονται από τη διώρυγα. Η CMA CGM από την 1η Σεπτεμβρίου επεκτείνει την προσαύξηση της Διώρυγας του Παναμά ύψους 300 δολαρίων ανά TEU σε πρόσθετες διαδρομές, συμπεριλαμβανομένων ταξιδιών στην Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ και στην Ακτή του Κόλπου. Από τον Ιούλιο, η Hapag-Lloyd εισήγαγε ήδη επιπλέον χρέωση 260 δολαρίων ανά TEU.
Την ίδια στιγμή, την περασμένη εβδομάδα η S&P Global στην έκθεσή της Commodities Insights ανέφερε ότι επηρεάστηκαν οι αποστολές άνθρακα. Ορισμένοι μεταφορείς, ανέφεραν ότι χωρίζουν τις αποστολές σε δύο πλοία, ενώ άλλοι διερευνούν την εκτροπή σε ταξίδια γύρω από το Cape Horn.
Η Waterfront Maritime Services υπολογίζει επίσης ότι ο χρόνος αναμονής για διελεύσεις έχει ήδη αυξηθεί κατά περίπου δύο ημέρες. Η έκθεσή τους δείχνει ότι τα πλοία Neopanamax περίμεναν την περασμένη εβδομάδα 10 έως 11 ημέρες για τη διέλευση προς βορρά και έως και 15 έως 16 ημέρες για τη διέλευση προς νότο. Ως μέρος του ορίου στον αριθμό των ημερήσιων διελεύσεων, η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά όρισε το μέγιστο σε 10 ημερήσιες διελεύσεις για τις μεγαλύτερες κλειδαριές Neopanamax. Η Waterfront αναφέρει επίσης ότι για τα σκάφη Supermax η αναμονή μπορεί τώρα να είναι μεταξύ 15 και 18 ημερών.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter