Σαβ04272024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Boxships: Τα μεγάλα «πιέζουν» τα μικρά...

containerships 220 155

Στις short sea διαδρομές στις ενδο-ασιατικές αγορές φαίνεται να βρίσκουν «καταφύγιο» τα μικρότερα της κατηγορίας από άποψη μεταφορικών ικανοτήτων πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων καθώς στις γραμμές Ασίας- Ευρώπης που ήδη δοκιμάζονται από την οικονομική κρίση της δεύτερης το ενδιαφέρον μονοπωλούν οι γίγαντες της κατηγορίας. Στην οποία και εισήλθε πρόσφατα και η Γαλλικών συμφερόντων CMA CGM η οποία και παρουσίασε πρόσφατα το δικό της «γίγαντα». Παρά την κρίση, τις έως και αλληλοσυγκρουόμενες αναλύσεις περί πλεονασματικού και μη τονάζ ο τομέας φαίνεται να διατηρείται σε ένα διαφορετικό τέμπο το οποίο έχει μεταφερθεί και στις ηγετικές ομάδες κυρίως των μεγάλων από άποψη κινήσεων και δυνατοτήτων εμπορικών λιμανιών που «πασχίζουν» να δημιουργήσουν «νέες εικόνες» στην προσπάθεια τους να προσελκύσουν τα μεγάλα πλοία της κατηγορίας ενώ στην ίδια «μάχη» έχουν ριχτεί και οι κατασκευάστριες εταιρίες γερανογεφυρών και άλλων παρελκόμενων τους με στόχο να έχουν έτοιμες «προτάσεις» για τα λιμάνια που θα «τολμήσουν».

Από την άλλη πλευρά, και ελέω ΗΠΑ, στην ίδια μάχη με τον χρόνο έχουν ριχτεί και οι εταιρίες που διαθέτουν συστήματα ασφαλείας για λιμάνια, φορτία και εγκαταστάσεις καθώς είναι πλέον περισσότερο από σαφές ότι «ο χρόνος είναι χρήμα» και στις διαδικασίες ασφαλείας ιδίως όταν στα λιμάνια -«πελάτες»- εξυπηρετούνται μεγάλα πλοία που διακινούν ιδιαίτερα μεγάλους όγκους εμπορευματοκιβωτίων είτε σε φορτοεκφόρτωση είτε σε εναπόθεση.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter