Κυρ05192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

EDIT Automation, ShipReality και M&C Group ενώνουν τις δυνάμεις τους

Bulk carrier 1H EDIT Automation LTD, η ShipReality Inc και η M&C Group LTD, ανακοινώνουν τη συνεργασία τους με στόχο την παροχή μιας καινοτόμου λύσης για τη συμμόρφωση με την ενεργειακή απόδοση των πλοίων.

Χαιρετίζει η ECSA την επικαιροποιημένη στρατηγική της ΕΕ για την ασφάλεια στη θάλασσα

ECSA logo 1Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή βιομηχανία χαιρετίζει θερμά την επικαιροποιημένη στρατηγική της ΕΕ για την ασφάλεια στη θάλασσα και το σχέδιο δράσης της με τίτλο «Ενισχυμένη στρατηγική της ΕΕ για την ασφάλεια στη θάλασσα για τις εξελισσόμενες θαλάσσιες απειλές». Η επικαιροποιημένη στρατηγική εδραιώνει τη δέσμευση της ΕΕ να ενισχύσει τον ρόλο της ως παγκόσμιου παρόχου ασφάλειας στη θάλασσα σε ένα ταχέως εξελισσόμενο γεωπολιτικό πλαίσιο.

Πειρατεία: Ελαφρά μείωση των πειρατικών επιθέσεων το 2022 σε σχέση με το 2021

0attack icc 1024x512Το ICC International Maritime Bureau (IMB) στην ετήσια έκθεση του για το 2022 κατέγραψε 115 περιστατικά πειρατείας και ένοπλων ληστειών εναντίον πλοίων το 2022 - σε σύγκριση με 132 το 2021 - με τα μισά από αυτά να συμβαίνουν στα ύδατα της Νοτιοανατολικής Ασίας, ιδιαίτερα στα Στενά της Σιγκαπούρης, όπου τα περιστατικά συνεχίζουν να αυξάνονται.

Αυξήθηκαν οι πειρατικές επιθέσεις στην Ασία

0INFOGRAPHICΑύξηση της τάξης του 2% εμφάνισαν τα περιστατικά πειρατικών επιθέσεων σε πλοία στην Ασία το 2022 σε σχέση με το 2021 όπως αναφέρει η ετήσια έκθεση του Regional Cooperation Agreement on Combating Piracy and Armed Robbery against Ships in Asia (ReCAAP).

Μειώθηκαν οι πειρατικές επιθέσεις το 2022

0attack iccΗ ετήσια έκθεση του ICC IMB κατέγραψε 115 περιστατικά πειρατείας και ένοπλων ληστειών εναντίον πλοίων το 2022 σε σύγκριση με 132 το 2021 με τα μισά από αυτά να συμβαίνουν στα ύδατα της Νοτιοανατολικής Ασίας, ιδιαίτερα στα Στενά της Σιγκαπούρης, όπου τα περιστατικά συνεχίζουν να αυξάνονται.

ΕΕ: Παράταση της EUCAP Somalia και της επιχείρησης ATALANTA έως το 2024

piratis 45678Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο παράτεινε τις εντολές των αποστολών και επιχειρήσεων της Κοινής Πολιτικής Ασφάλειας και Άμυνας (ΚΠΑΑ) στο Κέρας της Αφρικής και στη Σομαλία.

Διαφοροποιήθηκε η Νορβηγία για τον Ινδικό

piratis 45678Το Norwegian Maritime Authority (NMA) διατήρησε το καθεστώς της Περιοχής Υψηλού Κινδύνου (HRA) για τα δυτικά τμήματα του Ινδικού Ωκεανού.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ