Σαβ05182024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

ΔΙΕΘΝΗ

Συστήνει OPS η Interferry

0cold ironingΗ Interferry κάλεσε τις κυβερνήσεις και τις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας ηλεκτρικής ενέργειας να δώσουν προτεραιότητα στις επενδύσεις στην ανάπτυξη χερσαίας παροχής ηλεκτρικής ενέργειας (OPS) στα λιμάνια για να βοηθήσουν τον τομέα των πορθμείων να διατηρήσει το προβάδισμά του στη θαλάσσια ηλεκτροδότηση και υβριδισμό.

Στη Σύνοδο Κορυφής της Πρωτοβουλίας Τριών Θαλασσών ο Χρ. Σταϊκούρας

0STAIKOURASEUΣτις εργασίες της Συνόδου Κορυφής και του επιχειρηματικού φόρουμ της Πρωτοβουλίας Τριών Θαλασσών συμμετέχει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, στο Βίλνιους της Λιθουανίας, (10-11 Απριλίου 2024).

Βαλτιμόρη - λιμάνι: Επιστροφή στην «κανονικότητα» τέλη Μαΐου

0BaltimoriΓια τα τέλη Μαΐου υπολογίζουν τα συνεργεία που επιχειρούν για την απομάκρυνση της γέφυρας Francis Scott Key της Βαλτιμόρης, ότι θα έχει καθαρίσει πλήρως ο κεντρικός δίαυλος οπότε και θα επιτραπεί η πλήρης επαναλειτουργία του λιμανιού.

Εμπορευματοκιβώτια από - προς Ουκρανία

box trader 1Η Ουκρανία ξεκίνησε εκ νέου μια υπηρεσία διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων δημιουργώντας μια τροφοδοτική αλυσίδα μεταξύ του λιμανιού του Chornomorsk και της Constanta της Ρουμανίας.

Σιάο Τζουντσένγκ: Η Κίνα και η Ελλάδα μπορούν να εμβαθύνουν περαιτέρω τη διμερή συνεργασία με δεσμό τον ωκεανό

0ΚινΠρεσβηςΤη βούληση για περαιτέρω εμβάθυνση της θαλάσσιας συνεργασίας μεταξύ της Ελλάδας και της Κίνας, εξέφρασε ο πρεσβευτής της Κίνας στη χώρα μας, Σιάο Τζουντσένγκ, με αφορμή την 9η Διάσκεψη «Οur Ocean Conference» που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα στην Αθήνα. Όπως κατέστησε σαφές o Κινέζος πρέσβης, η θαλάσσια συνεργασία αποτελεί σημαντικό δεσμό για τη σύσφιξη των σχέσεων Κίνας-Ελλάδας.

Ιταλία: Η εφαρμογή του "εισιτηρίου εισόδου" στην Βενετία θα αρχίσει στις 25 Απριλίου

0ΒενετίαΗ πιλοτική φάση εφαρμογής του "εισιτηρίου εισόδου" για ημερήσιους επισκέπτες στην Βενετία θα αρχίσει στις 25 Απριλίου.

Τα βρήκαν δύσκολα…

0BaltimoriΑπό ότι φαίνεται η εκκαθάριση των συντριμμιών της γέφυρας Francis Scott Key για το άνοιγμα του κεντρικού διαύλου για τα πλοία δεν είναι τόσο απλή όσο αρχικά είχε υπολογιστεί.

Και νέο παρ΄ ολίγον ατύχημα με γέφυρα στις ΗΠΑ

0ΟκλΡυμουλκούμενη φορτηγίδα έπεσε επάνω σε γέφυρα αυτοκινητόδρομου πάνω από τον ποταμό Αρκάνσας το Σάββατο, προκαλώντας ένα σύντομο κλείσιμο για ελέγχους ασφαλείας.

Κατάρρευση γέφυρας στη Βαλτιμόρη: Οι 6 αγνοούμενοι θεωρούνται πλέον νεκροί- Αναστέλλονται οι έρευνες

0Gef2Οι έρευνες για τον εντοπισμό επιζώντων ανεστάλησαν στη Βαλτιμόρη χθες Τρίτη το βράδυ, ώρες μετά την κατάρρευση οδικής γέφυρας στο λιμάνι αυτής της πόλης των ανατολικών ΗΠΑ, κι οι έξι άνθρωποι που αγνοούνταν θεωρείται πλέον πως είναι νεκροί, ανακοίνωσε ανώτερος αξιωματικός του αμερικανικού λιμενικού σώματος.

«Με βάση τη διάρκεια των ερευνών που διενεργήθηκαν (...), και τη θερμοκρασία του νερού, αυτή τη στιγμή δεν εκτιμάμε πως θα βρούμε ανθρώπους ακόμη στη ζωή», εξήγησε ο αντιναύαρχος Σάνον Γκίλριδ κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

Μπάιντεν: Η κυβέρνηση θα πληρώσει το κόστος για την ανακατασκευή της γέφυρας

Το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που προσέκρουσε σε γέφυρα στη Βαλτιμόρη νωρίς σήμερα το πρωί, είχε προλάβει να εκπέμψει σήμα κινδύνου, γεγονός που επέτρεψε να περιοριστεί η κυκλοφορία και να σωθούν ζωές, ανέφερε ο κυβερνήτης του Μέριλαντ.
«Οι άνθρωποι αυτοί είναι ήρωες. Έσωσαν ζωές την περασμένη νύχτα», είπε ο Γουές Μουρ αναφερόμενος στο πλήρωμα του πλοίου Dali το οποίο κατάφερε να ενημερώσει τις αρχές ότι αντιμετώπιζε μηχανικό πρόβλημα ενώ έπλεε με ταχύτητα οκτώ κόμβων στον ποταμό Πατάπσκο.
Μετά την πρόσκρουση, η γέφυρα Φράνσις Σκοτ Κι κατέρρευσε στον ποταμό και έχει αποκλειστεί η πρόσβαση στο λιμάνι της Βαλτιμόρης. Ο κολοσσός των θαλάσσιων μεταφορών Maersk ανακοίνωσε ότι λόγω του συμβάντος αυτού τα πλοία του θα αποφεύγουν στο προσεχές μέλλον το λιμάνι της Βαλτιμόρης, ένα από τα πιο πολυσύχναστα των ΗΠΑ. Το Dali, με σημαία Σιγκαπούρης, ήταν ναυλωμένο από την εταιρεία Maersk όμως το πλήρωμά του δεν ανήκει στην εταιρεία.
Από την κατάρρευση της γέφυρας των τεσσάρων λωρίδων κυκλοφορίας, αυτοκίνητα και άνθρωποι κατέληξαν στα νερά του ποταμού. Οι διασώστες ανέσυραν δύο επιζώντες, ο ένας εκ των οποίων παραμένει στο νοσοκομείο. Αναζητούν ακόμη τουλάχιστον έξι άτομα.
«Η προκαταρκτική έρευνα υποδηλώνει ότι επρόκειτο για ατύχημα», είπε ο κυβερνήτης, διαβεβαιώνοντας ότι δεν υπάρχει καμία αξιόπιστη ένδειξη ότι ήταν τρομοκρατική ενέργεια.
Πάνω στη γέφυρα τη στιγμή του ατυχήματος βρίσκονταν οκτώ άνθρωποι και οι έξι από αυτούς αγνοούνται, ανακοίνωσε η υπηρεσία μεταφορών της Πολιτείας αρκετές ώρες μετά την κατάρρευση. Τη στιγμή της κατάρρευσης, στη 1.27 τοπική ώρα, εργάτες επισκεύαζαν το οδόστρωμα της γέφυρας. Τα σόναρ εντόπισαν οχήματα στο βυθό του ποταμού, σε βάθος περίπου 50 μέτρων, είπε ο Πολ Γουίντφιλντ, ο γραμματέας Μεταφορών του Μέριλαντ.
Σύμφωνα με τον Μουρ η γέφυρα πληρούσε τις προδιαγραφές και δεν είχε δομικά προβλήματα.
Ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν ενημερώθηκε για το ατύχημα, ανακοίνωσε ο Λευκός Οίκος.
Το πλοίο «έχασε το προωθητικό σύστημα» καθώς έφευγε από το λιμάνι και το πλήρωμα ενημέρωσε τις τοπικές αρχές ότι δεν μπορούσε να το ελέγξει, μετέδωσε το ABC News, επικαλούμενο μια αναφορά των υπηρεσιών πληροφοριών των ΗΠΑ.
Το λιμάνι της Βαλτιμόρης έκλεισε μέχρι νεωτέρας. Πρόκειται για το σημαντικότερο λιμάνι των ΗΠΑ όσον αφορά τα φορτία αυτοκινήτων. Μόνο το 2022 πέρασαν από εκεί περισσότερα από 750.000 οχήματα, σύμφωνα με στοιχεία της λιμενικής αρχής. Είναι επίσης ένα από τα μεγαλύτερα σε ό,τι αφορά τις εξαγωγές άνθρακα. Το κλείσιμο αυτού του μεγάλου λιμανιού στην Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ θα μπορούσε να διαταράξει την αλυσίδα εφοδιασμού προϊόντων - από αυτοκίνητα μέχρι άνθρακα ή και ζάχαρη, κάτι που σημαίνει ότι θα αυξηθούν οι καθυστερήσεις και το κόστος τους.
Η σημερινή καταστροφή ίσως είναι η χειρότερη κατάρρευση γέφυρας για τις ΗΠΑ από το 2007, όταν η γέφυρα I-35W έπεσε στον ποταμό Μισισιπί, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 13 άνθρωποι. Είναι επίσης το χειρότερο ατύχημα σε γέφυρα από πρόσκρουση πλοίου τα τελευταία 40-50 χρόνια, σύμφωνα με τον Ντέιβιντ Νάιτ, εμπειρογνώμονα του Ινστιτούτου Πολιτικών Μηχανικών.
Το Dali είχε εμπλακεί και άλλο ατύχημα στην Αμβέρσα
Το πλοίο που προκάλεσε την κατάρρευση της γέφυρας Φράνσις Σκοτ Κι είχε εμπλακεί και σε ένα ατύχημα στο λιμάνι της Αμβέρσας το 2016. Σύμφωνα με τις βελγικές λιμενικές αρχές, στις 11 Ιουλίου 2016 είχε προσκρούσει στην προβλήτα ενώ προσπαθούσε να αποπλεύσει από τον τερματικό σταθμό των εμπορευματοκιβωτίων στη Βόρεια Θάλασσα.
Η λιμενική αρχή δεν έδωσε άλλες διευκρινίσεις για τα αίτια του ατυχήματος αλλά ανέφερε ότι το πλοίο παρέμεινε αγκυροβολημένο για επισκευές για κάποιο διάστημα μετά την πρόσκρουση.
«Ο γενικός κανόνας είναι ότι τα ατυχήματα αυτά ερευνώνται και τα πλοία επιτρέπεται να αποπλεύσουν μόνο αφού οι ειδικοί κρίνουν ότι είναι ασφαλές», είπε ένας εκπρόσωπος του λιμανιού της Αμβέρσας στο πρακτορείο Reuters.
Το Dali ανήκει στην Grace Ocean Pt Ltd και τη διαχείρισή του έχει αναλάβει η Synergy Marine Corp.

Βαλτιμόρη: Απώλεια ισχύος η πιθανή αιτία της πρόσκρουσης (UPD)

0ΒαλτιμόρηΑν και είναι υπό διερεύνηση τα αίτια που οδήγησαν στη πρόσκρουση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali στη γέφυρα στη Βαλτιμόρη οι πρώτες πληροφορίες που μετέδωσαν αμερικανικά μέσα ενημέρωσης κάνουν λόγο για απώλεια ισχύος του πλοίου.

«Στροφή» της Ινδίας για τα ρωσικά πετρέλαια

0Tanker deckΗ Ινδία, η οποία αναδείχθηκε ως ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες πετρελαίου της Ρωσίας τα δύο χρόνια μετά την εισβολή στην Ουκρανία, φαίνεται να αποφάσισε επίσημα να απομακρύνει τα ρωσικά δεξαμενόπλοια λόγω φόβων για τις αυξημένες κυρώσεις των ΗΠΑ.

Πολύνεκρη τρομοκρατική επίθεση σε συναυλιακό χώρο κοντά στη Μόσχα

0ΜοσχαΠερισσότεροι από 60 άνθρωποι σκοτώθηκαν και 115 τραυματίστηκαν από την τρομοκρατική επίθεση σε αίθουσα συναυλιών στα περίχωρα της Μόσχας, για την οποία την ευθύνη ανέλαβε η τζιχαντιστική οργάνωση Ισλαμικό Κράτος (ΙΚ). Τρία παιδιά βρίσκονται μεταξύ των νεκρών.

«Συμφωνία» με τους Χούθι

0Houthisoldier28Μόσχα και Πεκίνο κατέληξαν σε συμφωνία μετά από συνομιλίες με τους Χούθι στο Ομάν βάση της οποίας, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg, τα πλοία υπό σημαία των δύο χωρών (Ρωσίας - Κίνας) δεν θα κινδυνεύουν από επιθέσεις στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter