Την ανιούσα έλαβαν οι τιμές για το LNG καθώς αυξημένη παραγωγή στη Δυτική Αφρική και τις Ηνωμένες Πολιτείες και οι καθυστερήσεις στους αιγυπτιακούς τερματικούς σταθμούς LNG, έχουν προκαλέσει μια σύντομη συμπίεση στη διαθεσιμότητα μεταφοράς LNG. Το φορτίο LNG προσφερόταν στα 170.000 δολάρια την ημέρα στην αγορά του Λονδίνου το πρωί της 21ης Νοεμβρίου. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 150% στους ναύλους σε σύγκριση με την τιμή των 75,000 δολαρίων την ημέρα του Ατλαντικού που αναφέρθηκε πριν από δύο εβδομάδες. Οι τιμές στις αρχές Νοεμβρίου ήταν ήδη περίπου 50% υψηλότερες από τις τιμές που επικρατούσαν τον Αύγουστο. Στα σημερινά επίπεδα, οι ναύλοι του Ατλαντικού είναι οι υψηλότεροι των τελευταίων δύο ετών, ενώ οι ναύλοι του Ειρηνικού έχουν αυξηθεί, αλλά όχι με τα ίδια περιθώρια. Αναπόφευκτα, όσο περισσότερο διαρκεί η έλλειψη πλοίων, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η επίδραση στις τιμές. Η προσοχή πάντως έχει στραφεί στην Ουκρανία και στην προσπάθεια να μηδενιστούν οι ροές από την Ρωσία αλλά και στα τελευταία τεκταινόμενα στην ελληνική επικράτεια με τους αγωγούς ενόψει του χειμώνα στην Ε.Ε. όπου η ζήτηση LNG αναμένεται να αυξηθεί.