Τρικυμία θα φέρουν αρχικά τα νέα καύσιμα

Paolo Damico 770x540

Αναταραχή και αναποτελεσματικότητα θα προκαλέσει το πρώτο διάστημα στη ναυτιλία, η εισαγωγή του νέου καυσίμου μειωμένου θείου (0,5%), σύμφωνα με τον Paolo d'Amico, επικεφαλής του ομίλου d'Amico Società di Navigazione, και νέο πρόεδρο της Intertanko.


Σε επίπεδο βιομηχανίας, η έναρξη ισχύος της ρύθμισης για το ανώτατο όριο του θείου του ΙΜΟ που θα ισχύσει από το 2020 πλησιάζει και ως εκ τούτου ο ναυτιλιακός τομέας θα πρέπει να συμμορφωθεί και σε ορισμένες περιπτώσεις να προβλέψει τη δυναμική της ζήτησης και της προσφοράς, η οποία αναπόφευκτα θα δημιουργηθεί, ανέφερε μιλώντας στο Splash247.com.
Δεν είναι ακόμα σαφές, για παράδειγμα, ποιο είδος καυσίμου θα είναι διαθέσιμο και σε ποιο μέρος του κόσμου. Αναμένουμε μια αρχική περίοδο αναταραχής που, αφενός, μπορεί να οδηγήσει σε κάποια αναποτελεσματικότητα και κάποια σύγχυση, αφετέρου μπορεί να δημιουργήσει κάποιες ενδιαφέρουσες ευκαιρίες για τους φορείς εκμετάλλευσης, χάρη στην αύξηση των δραστηριοτήτων διύλισης και στην μεγαλύτερη προσφυγή στις θαλάσσιες μεταφορές, προβλέπει ο d'Amico.
Ειδικά για τα δεξαμενόπλοια και πως θα τα επηρεάσει το όριο θείου από την 1η Ιανουαρίου 2020, ο νέος πρόεδρος της Intertanko πιστεύει ότι αρχικά θα παρατηρηθεί αρκετή σύγχυση αλλά τα επόμενα δυο χρόνια η αγορά θα βρει μια ισορροπία . Στην αρχή το κόστος του bunkering θα αυξηθεί, καθώς δεν είναι γνωστό πόσο καύσιμο 0,5% θα είναι διαθέσιμο και σε ποια λιμάνια. Ωστόσο, όλα αυτά πρέπει να βρουν μια ισορροπία σε μερικά χρόνια, υπογράμμισε.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн