Η Hapag-Lloyd παρήγγειλε οκτώ πλοία μεθανόλης

0Hapag Lloyd

Η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμφωνία με την κινεζική ναυπηγική εταιρεία CIMC Raffles για οκτώ πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 4.500 TEU, με τις παραδόσεις να έχουν οριστεί για το 2028 και το 2029 και μια επένδυση που ξεπερνά τα 500 εκατομμύρια δολάρια.
Τα νεότευκτα θα διαθέτουν προηγμένους κινητήρες μεθανόλης διπλού καυσίμου, προσφέροντας έως και 30% μεγαλύτερη απόδοση από συγκρίσιμη παλαιότερη χωρητικότητα και τη δυνατότητα μείωσης έως και 350.000 τόνων CO2e ετησίως όταν λειτουργούν με μεθανόλη.
Η παραγγελία σηματοδοτεί το πρώτο πρόγραμμα νεότευκτων πλοίων της Hapag-Lloyd που επικεντρώνεται στην πρόωση μεθανόλης και προστίθεται σε έναν αυξανόμενο στόλο πλοίων διπλού καυσίμου.
Η Hapag λειτουργεί ήδη ή έχει δεσμευτεί για 37 πλοία με δυνατότητα LNG που μπορούν επίσης να λειτουργούν με βιομεθάνιο.
Έχει επίσης προχωρήσει σε πρωτοβουλίες μετασκευής και προμήθειας καυσίμων: πέντε πλοία 10.100 TEU έχουν προγραμματιστεί να μετατραπούν σε μεθανόλη διπλού καυσίμου το 2026-27 και μια συμφωνία με την Goldwind, που υπογράφηκε στα τέλη του 2024, θα προμηθεύει 250.000 τόνους πράσινης μεθανόλης ετησίως, με μειώσεις εκπομπών τουλάχιστον 70%.
Η Hapag-Lloyd επέκτεινε περαιτέρω το τμήμα κάτω των 5.000 TEU με 14 μακροχρόνια ναυλωμένα νεότευκτα πλοία - 1.800 TEU (τέσσερις μονάδες), 3.500 TEU (έξι μονάδες) και 4.500 TEU (τέσσερις μονάδες) - που θα παραδοθούν μεταξύ 2027 και 2029, ανεβάζοντας τη συνολική επένδυσή της σε αυτή την κατηγορία μεγέθους σε 22 πλοία.