Μια μέρα αφότου η ελεγκτική αρχή του Παναμά ανακοίνωσε ότι επιδιώκει να ακυρώσει την παραχώρηση για τις τερματικές λειτουργίες στο Balboa και το Cristobal, η CK Hutchison εξέδωσε δήλωση. Αφού ο Παναμάς κατέθεσε δύο αγωγές επιδιώκοντας να κρίνει την επέκταση της σύμβασης για τους τερματικούς σταθμούς αντισυνταγματική και άκυρη, η Panama Ports Company, μέσω της Hutchison, απάντησε με δήλωση ζητώντας «συντονισμό με σεβασμό και εποικοδομητικές διαβουλεύσεις» για την προστασία της παραχώρησης. Η εταιρεία με έδρα το Χονγκ Κονγκ επιδιώκει να προστατεύσει την παραχώρηση, η οποία θεωρείται ως ένα από τα βασικά περιουσιακά της στοιχεία, παρά την πολιτική καταιγίδα που έχει δημιουργηθεί το τρέχον έτος. Ο Παναμάς, υπό την πίεση της κυβέρνησης Τραμπ, έχει αναζητήσει τρόπους για να μειώσει την εμπλοκή του με την Κίνα. Η παραχώρηση για τους λιμενικούς τερματικούς σταθμούς έχει γίνει ένα από τα κομβικά σημεία που επικρίθηκαν από το γραφείο του ελεγκτή, το οποίο υποστηρίζει ότι η επέκταση δεν πραγματοποιήθηκε νόμιμα το 2021.
Η Κίνα έχει επικρίνει έντονα τη διαδικασία πώλησης, κατηγορώντας τις ΗΠΑ ότι την οδηγεί. Η Κίνα λέει ότι η συμφωνία θα απειλήσει το παγκόσμιο εμπόριό της και φέρεται να έχει απαιτήσει έναν ρόλο για μια κινεζική εταιρεία στην κοινοπραξία. Η Hutchison επιβεβαίωσε στις αρχές της εβδομάδας ότι διερευνά την αναθεώρηση της συμφωνίας και προσκαλεί μια μεγάλη κινεζική εταιρεία να συμμετάσχει στην αγορά του χαρτοφυλακίου τερματικών σταθμών της. Ως γνωστόν, εκτός της MSC, COSCO και CMA CGM έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το «πακέτο» των λιμένων που συνοδεύουν τα δύο λιμάνια του Παναμά, προοιωνίζοντας την αρχή ενός πολέμου μεταξύ των ισχυρότερων λιμενικών διαχειριστών και εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο.