Μελέτη για τα βιοκαύσιμα και τις προδιαγραφές τους- Στο επίκεντρο η FuelEU Maritime

0Bunkering

Θέμα καθορισμού ενός υποχρεωτικού προτύπου καυσίμων αναφορικά με τα βιοκαύσιμα έφερε στο φώς μελέτη που ανατέθηκε από τις Ενώσεις Πλοιοκτητών της Ευρωπαϊκής Κοινότητας (ECSA) και το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS).

Η μελέτη, η οποία διερευνά την αποτελεσματικότητα και τις επιπτώσεις των πιθανών μέτρων, συμπεριλαμβανομένων των νέων προτύπων της ΕΕ για τα καύσιμα, που θα βοηθήσουν στην απαλλαγή της ναυτιλίας από τις ανθρακούχες πηγές, διαπιστώνει ότι υπάρχουν σημαντικές προκλήσεις στην επιβολή προτύπων καυσίμων της ΕΕ εκτός της δικαιοδοσίας της ΕΕ. Ένα πρότυπο για τα καύσιμα που αγοράζονται διεθνώς θα απαιτούσε, στην ουσία, τη χρήση βιοκαυσίμων από πλοία λόγω της έλλειψης βιώσιμων εναλλακτικών καυσίμων, ιδίως για τις θαλάσσιες μεταφορές βαθέων υδάτων. Η μελέτη επισημαίνει ορισμένα εκκρεμή ζητήματα που αφορούν το κόστος, τη διαθεσιμότητα και τις προδιαγραφές των βιοκαυσίμων, καθώς και σημαντικά ζητήματα σχετικά με την επιβολή που σχετίζονται με τα κριτήρια βιωσιμότητας της ΕΕ βάσει της οδηγίας για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
"Ο ευρωπαϊκός ναυτιλιακός τομέας δεσμεύεται να απεξαρτήσει τη ναυτιλιακή βιομηχανία το συντομότερο δυνατόν. Ωστόσο, οι πλοιοκτήτες δεν μπορούν να θεωρηθούν υπόλογοι για την ποιότητα των καυσίμων. Αυτή είναι η αποκλειστική ευθύνη των προμηθευτών καυσίμων." λέει ο Κλάες Μπέργκλουντ, Πρόεδρος της ECSA.
Ο Martin Dorsman, Γενικός Γραμματέας του ECSA, πρόσθεσε ότι «Κατανοούμε ότι η Επιτροπή θέλει να εφαρμόσει τα κριτήρια βιωσιμότητας της ΕΕ σε όλα τα καύσιμα που καλύπτονται από την πρόταση, αλλά η τοποθέτηση της νομικής ευθύνης για τα πρότυπα καυσίμων στα πλοία δεν αντιμετωπίζει τις ουσιαστικές προκλήσεις επιβολής, ιδίως όσον αφορά τα βιοκαύσιμα».
Η πιστοποίηση προμηθευτών καυσίμων εκτός ΕΕ που επιτρέπεται να ανεφοδιάζουν πλοία διεθνώς μπορεί να συνεπάγεται ότι η FuelEU Maritime θα ρυθμίζει αποτελεσματικά και ενδέχεται να διαταράσσει τη διεθνή αγορά καυσίμων. Ως εκ τούτου, ένα από τα κύρια συμπεράσματα της μελέτης είναι ότι η ΕΕ θα πρέπει να διασφαλίσει ότι η κύρια υποχρέωση συμμόρφωσης με τυχόν νέα πρότυπα εναπόκειται στους προμηθευτές καυσίμων.
Ο Guy Platten, Γενικός Γραμματέας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου, δήλωσε: «Δεν θα τιμωρούσες έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου επειδή πουλήθηκε λάθος καύσιμο σε αντλία βενζίνης, ωστόσο αυτό ακριβώς θα συμβεί στους πλοιοκτήτες με τη ναυτιλιακή πρόταση fuelEU. Επιπλέον, υπάρχουν εύλογες ανησυχίες ότι το FuelEU θα θέσει σε κίνδυνο τη μείωση των εκπομπών, προβλέποντας τη χρήση βιοκαυσίμων, τα οποία έχουν πραγματικά ζητήματα περιβαλλοντικής βιωσιμότητας».
Η μελέτη διαπιστώνει επίσης ότι η πρόταση FuelEU Maritime, εάν σχεδιαστεί με τον κατάλληλο τρόπο, μπορεί να συμβάλει στην αντιμετώπιση των εμποδίων που προσδιορίζονται στη στρατηγική του ΙΜΟ για τα αέρια του θερμοκηπίου και μπορεί να τονώσει τη ζήτηση για θαλάσσια καύσιμα χαμηλών και μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, η οποία επί του παρόντος είναι αμελητέα.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн