Νέες μειώσεις του CO2 αλλά…

co emissions 4324

Οι κυβερνήσεις που εκπροσωπούνται στον ΙΜΟ συμφώνησαν προκαταρκτικά να αναγκάσουν τα πλοία να μειώσουν την ένταση του CO2 κατά 2% ετησίως μεταξύ του 2023 και του τέλους του 2026, αλλά δεν κατάφεραν να συμφωνήσουν σε περαιτέρω μειώσεις έως το 2030.

Μάλιστα συμφώνησαν την Παρασκευή στο νέο ποσοστό μείωσης στο πλαίσιο βραχυπρόθεσμου μέτρου το οποίο αποσκοπεί στο να βοηθήσει τη διεθνή ναυτιλία να μειώσει τη μέση ένταση co2 κατά τουλάχιστον 40% μέχρι το 2030 σε σύγκριση με το 2008.
Η απόφαση της διασυνεδριακής ομάδας εργασίας για τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, της ειδικής ομάδας αερίων θερμοκηπίου του ΙΜΟ που συνεδριάζει κεκλεισμένων των θυρών, πρέπει να εγκριθεί από την Επιτροπή Προστασίας του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος του ΔΝΟ, η οποία συνεδριάζει από τις 10 Ιουνίου έως τις 17 Ιουνίου.
Αυτό το ποσοστό μείωσης κατά 2% μεταξύ 2023 και 2026 αποτελεί μέρος του δείκτη έντασης άνθρακα, ενός βραχυπρόθεσμου μέτρου λειτουργικής απόδοσης που ενέκριναν οι κυβερνήσεις τον Νοέμβριο.
Ο δείκτης έντασης άνθρακα θα τεθεί σε ισχύ το 2023 εάν εγκριθεί από την MEPC τον Ιούνιο. Το MEPC αναμένεται επίσης να υιοθετήσει νέες τεχνικές απαιτήσεις αποδοτικότητας για τον υπάρχοντα στόλο, μέσω ξεχωριστού μέτρου που ονομάζεται Δείκτης Υφιστάμενων Πλοίων Ενεργειακής Απόδοσης.
Αυτή η ετήσια μείωση κατά 2% του δείκτη έντασης άνθρακα φαίνεται να σχετίζεται με τον ετήσιο λόγο απόδοσης, ο οποίος εκτιμά την ένταση του άνθρακα με βάση την κατανάλωση καυσίμου, την διανυθείσα απόσταση και τη χωρητικότητα deadweight.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн