Τρι04162024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Μετά την… δοκιμή ο απόπλους

0Bunkering

«Ουδέν λάθος αναγνωρίζεται εκ της απομακρύνσεως του ταμείου». Και από τον προμηθευτή ναυτιλιακών καυσίμων και εν προκειμένω μειγμάτων λένε οι ειδικοί που επισείουν τον κίνδυνο δημιουργίας ιζημάτων και ασφαλτικής ιλύος στις δεξαμενές γεγονός που θα προξενούσε αποφράξεις φίλτρων κακή τροφοδότηση των κινητήρων ακόμη και καταστροφή εμβόλων. Ειδικοί σε θέματα καυσίμων φαίνεται να συμφωνούν στο γεγονός ότι όλα τα διυλισμένα καύσιμα περιέχουν κατάλοιπα τα οποία έχουν την τάση να δημιουργούν συγκεντρώσεις υψηλότερες των προδιαγραφών αν τα καύσιμα που θα αναμειχθούν δεν είναι τα «κατάλληλα»- «ασύμβατα» ως προς την «συμπεριφορά» τους. Στο σημείο αυτό αξίζει να υπενθυμιστεί ότι ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) κ. Θεόδωρος Βενιάμης μεταξύ άλλων στις επισημάνσεις του που αναφέρθηκαν και στην συνέντευξη του, στην Lloyd’s List ήταν και αυτή περί της διασφάλισης της χρήσης ασφαλών καυσίμων προτείνοντας μάλιστα καθυστέρηση στην εφαρμογή της από 1-1-2020 απόφασης του ΙΜΟ, μέχρι να εγγυηθεί η πετρελαϊκή βιομηχανία την ασφάλεια και φυσικά την επάρκεια των νέων καυσίμων. Να σημειωθεί ότι μερίδα εμπειρογνωμόνων περί τα ναυτιλιακά καύσιμα φαίνεται να προτείνουν τώρα ως μέτρου για την αποφυγή προβλημάτων «μεσοπέλαγα» το τεστάρισμα των μειγμάτων καυσίμων και την εν συνεχεία φόρτωσή τους στις δεξαμενές των πλοίων. Αλλά τα ερωτήματα για το κατά πόσον είναι εφικτή η εν λόγω διαδικασία και πόσο χρονοβόρα παραμένουν.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter