Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Global Sulphur Cap: Ανησυχεί ο Guy Platten για την για την ασφάλεια και διαθεσιμότητα του νέου τύπου καυσίμων

rypoi naftilia 057288

Τις ανησυχίες του για θέματα ασφάλειας αλλά και διαθεσιμότητας νέου τύπου καύσιμων παραμονές της εφαρμογής της απόφασης του ΙΜΟ για μειωμένες εκπομπές αέριων ρύπων εξέφρασε ο γενικός γραμματέας του International Chamber of Shipping (ICS) κ. Guy Platten .

Σε μήνυμά του ο γ.γ. του Επιμελητηρίου μεταξύ άλλων σημειώνει ότι η ναυτιλία έχει κάνει σοβαρές προσπάθειες να προετοιμαστεί κατάλληλα. Ωστόσο σημειώνει ότι η απαίτηση από την 1η Ιανουαρίου για τα περισσότερα πλοία να χρησιμοποιούν καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο είναι μια αλλαγή μεγέθους που δεν επιχειρήθηκε ποτέ σε παγκόσμιο επίπεδο και είναι πιθανό να υπάρξουν προβλήματα με την πρώτη φορά που θα τεθεί σε ισχύ η απόφαση του ΙΜΟ το 2020. Ο κ. Platten επίσης αναφέρεται και στο σύνολο των εμπλεκόμενων για την προμήθεια και διανομή των νέων καυσίμων σημειώνοντας το ρόλο τους για την ομαλή μετάβαση στα νέα δεδομένα αλλά και για την ασφάλεια των ναυτικών.
Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών κ. Θ. Βενιάμης ήταν από τους πρώτα επώνυμα στελέχη που χαίρουν διεθνούς κύρους και αναγνώρισης της ναυτιλιακής βιομηχανίας που εξέφρασε τον προβληματισμό του για το θέμα των νέων καυσίμων εστιάζοντας ακριβώς στα ζητήματα ασφάλειας για ναυτικούς και πλοία, για την επάρκεια προμήθειας του νέου τύπου καυσίμων αλλά και για ενδεχόμενα προβλήματα από τα μείγματα των καυσίμων. Την υστάτη στιγμή μπορεί να αποτραπεί η αναρχία στους ωκεανούς, έχει επισημάνει ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) ζητώντας να καθυστερήσει η εφαρμογή του κανονισμού του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) που προβλέπει την επιβολή ορίου 0,5% στην περιεκτικότητα θείου, στα ναυτιλιακά καύσιμα από τις αρχές του 2020. Μάλιστα ο κ. Βενιάμης, σε συνέντευξη του, στην Lloyd’s List, είχε εκφράσει την εκτίμηση ότι εξακολουθεί να υπάρχει ακόμη χρόνος και τρόπος για να δοθούν λύσεις σε κρίσιμα ζητήματα και να εξασφαλισθεί η χρήση ασφαλών καυσίμων για την παγκόσμια ναυτιλία επισημαίνοντας ότι η καθυστέρηση θα πρέπει να δοθεί, μέχρι να εγγυηθεί η πετρελαϊκή βιομηχανία την επάρκεια των νέων καυσίμων. Είναι αδιανόητο τόνισε ο πρόεδρος των ελλήνων εφοπλιστών να αναμένεται να λειτουργήσουν πλοία, χρησιμοποιώντας μη δοκιμασμένα και ασφαλή καύσιμα.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter