Πεμ04182024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Καύσιμα με επικίνδυνες συγκεντρώσεις ιζημάτων…

0BunkeringΚαύσιμα πλοίων που συμμορφώνονται με το όριο θείου του ΙΜΟ για το 2020 που παρέχεται από το Ρότερνταμ, το Άμστερνταμ, την Αμβέρσα και τη Σιγκαπούρη βρέθηκαν να περιέχουν επίπεδα ιζημάτων πέραν του ορίου που καθορίζεται από ένα βιομηχανικό πρότυπο.

Η Σαουδική Αραβία απαγόρευσε τα open-loop scrubbers

0open loop scrubber systemΗ Σαουδική Αραβία απαγόρευσε τα open-loop scrubbers στα λιμάνια και τα χωρικά της ύδατα, διευρύνοντας τον κατάλογο των χωρών που έχουν απαγορεύσει το συγκεκριμένο σύστημα καθαρισμού των καυσαερίων των πλοίων.

AIP από τον ClassNK έλαβε το «Seawing»

0Seawing InstallationApproval in Principle (AIP) έλαβαν η Kawasaki Kisen Kaisha (K Line) και η Airseas SAS από τον ClassNK για το σύστημα «Seawing».

Παρέμβαση INTERCARGO για το ατύχημα του M/V Wakashio

0wakashio 1Η INTERCARGO εξέφρασε με ανακοίνωσή της τη συμπάθειά της προς τον λαό του Μαυρίκιου καθώς αντιμετωπίζει την κατάσταση έκτακτης περιβαλλοντικής ανάγκης που κηρύχθηκε ως αποτέλεσμα της προσάραξης του M/V Wakashio.

Μαυρίκιος: Κόπηκε στα δύο το φορτηγό πλοίο

0tanker 0Το ιαπωνικό φορτηγό πλοίο MV Wakashio, που είχε εξοκείλει σε έναν ύφαλο στον Μαυρίκιο, με αποτέλεσμα να χυθούν στη θάλασσα 1.000 τόνοι καυσίμου, κόπηκε στα δύο, ανακοίνωσε σήμερα η διαχειρίστρια εταιρεία Mitsui OSK Lines.

Συνεργασία γιγάντων για «πράσινο καύσιμο» πλοίων

0NYK ammoniaNYK Line, Japan Marine United και ClassNK συμφώνησαν να συνεργαστούν για την ανάπτυξη ενός ειδικού δεξαμενόπλοιου μεταφοράς αμμωνίας το οποίο επίσης θα την χρησιμοποιεί και ως καύσιμο πρόωσης.

Συγνώμη για την πετρελαιοκηλίδα

0mavrikiosΗ εταιρεία Mitsui OSK Lines, που διαχειρίζεται το ιαπωνικό φορτηγό πλοίο που προσάραξε ανοικτά του Μαυρικίου στον Ινδικό Ωκεανό στα τέλη του προηγούμενου μήνα, ζήτησε συγγνώμη για την μεγάλη πετρελαιοκηλίδα, η οποία σύμφωνα με αξιωματούχους και περιβαλλοντολόγους προκαλεί οικολογική καταστροφή.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ