Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

EU ETS: Σε «ρότα» προς το «ο ρυπαίνων πληρώνει»

rupoi ploion6Στοιχεία που διέρρευσαν σχετικά με τις «ζυμώσεις» σε επίπεδο ΕΕ σχετικά με το EU ETS φαίνεται ότι προστίθεται δεσμευτική ρήτρα που καθιστά τους ναυλωτές υπεύθυνους για το κόστος αγοράς δικαιωμάτων, γεγονός που δικαιώνει τους πλοιοκτήτες.

Επιδιώκει μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2040 η MAERSK

Maersk ships in GothenburgΝα επιτύχει στόχο μηδενικών εκπομπών μέχρι το 2040 έχει θέσει η MAERSK που την ευθυγραμμίζει με τα κριτήρια Net Zero της πρωτοβουλίας επιστημονικών στόχων (SBTi) για τον περιορισμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη στους 1,5 °C.

«Ο δικός μας γλάρος»

0HEL22Στο πλαίσιο του εορτασμού των 40 χρόνων από την ίδρυσή της, η HELMEPA καλεί μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να εμπνευστούν φέτος από τον εμβληματικό Γλάρο της και το διαχρονικό του μήνυμα «ΟΧΙ σκουπίδια, ΟΧΙ πλαστικά στις θάλασσές και ακτές μας» και να ζωγραφίσουν με θέμα: «Ο δικός μας γλάρος».

Επικαιροποιημένη λίστα λιμένων με απαγορεύσεις για Scrubbers

0Scrubbers WartsilaΕπικαιροποιημένη λίστα λιμένων με απαγορεύσεις απόρριψης υγρών αποβλήτων από Scrubbers δημοσιοποίησε το ICS. Ειδικότερα η Γραμματεία του ICS επικαιροποίησε τον κατάλογο ο οποίος παρατίθεται παρακάτω.

Κινητήρες βιομεθανόλης σχεδιάζει η Rolls-Royce

0methanolΗ επιχειρησιακή μονάδα Power Systems της Rolls-Royce εργάζεται για την ανάπτυξη κινητήρων MTU με καύσιμο τη μεθανόλη.

Σε ισχύ SECAs στην Ν. Κορέα

rupoi ploion6Με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2022, η Νότια Κορέα εφαρμόζει την υποχρεωτική χρήση καυσίμου θείου 0,1% ή εναλλακτικών μέσων συμμόρφωσης, σε ότι πλοηγείται, ελλιμενίζεται και αγκυροβολεί στις SECAs που έχουν ανακοινωθεί.

EEXI και CII – H επόμενη περιβαλλοντική πρόκληση της ναυτιλίας

rypoi ploiwn 1O Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) έχει θέσει ως στόχο τη μείωση των ετήσιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στη ναυτιλία κατά τουλάχιστον 40% έως το 2030 και την επιδίωξη μείωσης κατά 70% έως το 2050.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ