Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Scrubbers και για το LNG…

0LNG“Onboard Carbon Capture system” ονομάζεται η τεχνολογική πρόταση που ανέπτυξε η Samsung Heavy Industries σε συνεργασία με την Panasia η οποία προσομοιάζει με την λειτουργία των scrubbers αλλά για πλοία που χρησιμοποιούν για καύσιμο πρόωσης LNG.

«Βλέπει» προς τον ΙΜΟ ο ESPO

rupoi ploion6Τον ΙΜΟ «βλέπει» ο ESPO για την «διεύρυνση» του Emission Trading System (ETS). Όπως μεταξύ άλλων επισημαίνει δεδομένου του διεθνούς χαρακτήρα της ναυτιλίας, ένα μέτρο που βασίζεται στην παγκόσμια αγορά θα ήταν, μακράν, η καταλληλότερη επιλογή.

Σε σωστή ρότα

0ΕΕΕ ΦΒΗ Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χαιρετίζει την έκθεση του Εισηγητή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ευρωβουλευτή κ. Peter Liese (Dr. Peter Liese, MdEP), σχετικά με την αναθεώρηση του ευρωπαϊκού Συστήματος Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών (EU ETS).

Και θέμα θαλάσσιας ηχορύπανσης

0Propeller at Korean shipyardΠεριβαλλοντικές ομάδες κάλεσαν τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό να μειώσει την υποθαλάσσια ηχορύπανση από τα πλοία.

Συμφωνία συνεργασίας μεταξύ ICS και IRENA

rupoi ploion6Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS), το οποίο εκπροσωπεί πάνω από το 80% του παγκόσμιου εμπορικού στόλου, υπέγραψε συμφωνία εταιρικής σχέσης με τον Διεθνή Οργανισμό Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (IRENA) για την υποστήριξη της απαλλαγής του ναυτιλιακού τομέα από τις ανθρακούχες πηγές και του ρόλου του στη μετάβαση προς έναν παγκόσμιο ενεργειακό τομέα που βασίζεται στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

«Τρύπα» στο σύστημα εμπορίας ρύπων στη ναυτιλία «βλέπει» ΜΚΟ

rupoi ploion6Μελέτη της περιβαλλοντικής ομάδας Transport and Environment (T&E), που παρουσιάστηκε χθες, ανέφερε ότι οι προτάσεις για την ένταξη της ναυτιλίας στην αγορά άνθρακα, οι οποίες θα αποτελέσουν αντικείμενο διαπραγμάτευσης στις Βρυξέλλες φέτος, εξαιρούν τα πλοία κάτω των 5.000 GT

EU ETS: Σε «ρότα» προς το «ο ρυπαίνων πληρώνει»

rupoi ploion6Στοιχεία που διέρρευσαν σχετικά με τις «ζυμώσεις» σε επίπεδο ΕΕ σχετικά με το EU ETS φαίνεται ότι προστίθεται δεσμευτική ρήτρα που καθιστά τους ναυλωτές υπεύθυνους για το κόστος αγοράς δικαιωμάτων, γεγονός που δικαιώνει τους πλοιοκτήτες.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ