Σαβ04202024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ξεκίνησαν οι εργασίες της Ομάδας Εργασίας του ΙΜΟ για τους αέριους ρύπους των πλοίων

rypoi naftilia 057288Η 12η συνάντηση της Ομάδας Εργασίας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία ξεκινάει σήμερα τις εργασίες της.

Πάντα «Με Ασφάλεια στη Θάλασσα» Η νέα ενημερωτική εκστρατεία της HELMEPA

0χελ33 SmallΤην ευαισθητοποίηση ναυτιλλομένων, ναυτικών, αλιέων, κυβερνητών και πληρωμάτων σκαφών αναψυχής και ιστιοπλόων, σχετικά με την ανάγκη αυστηρής τήρησης των κανονισμών ασφάλειας στοχεύει η ενημερωτική εκστρατεία της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, της γνωστής μας HELMEPA.

Η2020 «CLAIM» :Τα πλαστικά ρυπαίνουν και «ζαλίζουν»

plasticΤο Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών (ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε.) ανακοίνωσε την Πέμπτη 28 Απριλίου 2022 στο Ναυτικό Αθλητικό Όμιλο Λαυρεωτικής την ολοκλήρωση του ανταγωνιστικού Ευρωπαϊκού προγράμματος «CLAIM» (Cleaning Litter by developing and Applying Innovative Methods in European seas),

Ένα Handy μηδενικών ρύπων…

0Zero emission HandymaxΗ ιαπωνική εταιρεία τεχνολογίας Eco Marine Power δημοσιοποίησε λεπτομέρειες για ένα νέο σχέδιο Handymax μεταφοράς ξηρού φορτίου μηδενικών εκπομπών που ενσωματώνει λύσεις ανανεώσιμης ενέργειας, ηλεκτρική προώθηση και κυψέλες καυσίμου.

Σιγκαπούρη: Φορολογικές ελαφρύνσεις για «πράσινα» πλοία

aerioi rypo 0098Φορολογικά κίνητρα για τα «πράσινα» πλοία υιοθετεί η Σιγκαπούρη ως μέτρου που σκοπό έχει να προωθήσει την πολιτική του ΙΜΟ για απανθρακοποίηση της ναυτιλίας. Η Ναυτιλιακή και Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης ανακοίνωσε ότι θα παρέχει φορολογικές ελαφρύνσεις στο πλοία υπό σημαία Σιγκαπούρης εφ’ όσον:

Παρέλαβε chemical tanker η ΝΥΚ που καίει μεθανόλη

0Grouse SunΗ NYK Bulkship (Asia), με έδρα τη Σιγκαπούρη, που αποτελεί τμήμα του NYK Group, παρέλαβε χθες το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο μεταφοράς χημικών προϊόντων «Grouse Sun», που χρησιμοποιεί για καύσιμο πρόωσης μεθανόλη.

Πήρε θέση η BIMCO

rupoi ploion6Τους ναυλωτές «δείχνει» η BIMCO ως υπευθύνους να πληρώσουν για τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία σε μία νέα επικαιροποιημένη θέση της η οποία και έρχεται σε «κοινή ρότα» με τους ευρωπαίους πλοιοκτήτες που επιθυμούν το κόστος αγοράς δικαιωμάτων εκπομπής άνθρακα να μετακυλιστεί στους εμπορικούς φορείς και όχι στους ιδιοκτήτες, και αυτό να κατοχυρωθεί νομικά όταν ο ναυτιλιακός τομέας γίνει μέρος του συστήματος εμπορίας εκπομπών της Ευρωπαϊκής Ένωσης το 2023.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ