H «πράσινη αμμωνία» εξετάζεται ως εναλλακτικό καύσιμο

yaravessel

H κοινοπραξία «Nordic Green Ammonia-Powered Ship» (NoGAPS) συγκεντρώνει βασικούς συντελεστές που στοχεύουν στην κατασκευή ενός πλοίου μεταφοράς αερίου, που θα χρησιμοποιεί ως καύσιμο την «πράσινη αμμωνία».


Βασικό συμπέρασμα της μελέτης υλοποίησης του προγράμματος NoCAPS είναι ότι η πράσινη αμμωνία έχει τη δυνατότητα να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην απεξάρτηση των θαλάσσιων μεταφορών από τον άνθρακα εάν οι επενδυτές και οι διαχειριστές πλοίων παρουσιάσουν ένα αξιόπιστο επιχειρηματικό μοντέλο.
Διαπιστώνεται μια επείγουσα ανάγκη για μετάβαση στη ναυτιλία μηδενικών εκπομπών. Πρόσφατη έρευνα εκτιμά ότι τα καύσιμα μηδενικών εκπομπών πρέπει να αντιστοιχούν στο 5% του διεθνούς μίγματος καυσίμων έως το 2030, εάν η ναυτιλιακή βιομηχανία πρόκειται να επιτύχει τους στόχους της απαλλαγής από τον άνθρακα έως τα μέσα του αιώνα. Μεταξύ άλλων καυσίμων μηδενικών εκπομπών, η πράσινη αμμωνία θεωρείται βασική ή για την επίτευξη αυτών των στόχων λόγω της πιθανής επεκτασιμότητας και της εφαρμογής της σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων. Η κοινοπραξία Nordic Green Ammonia-Powered Ship (NoGAPS) έχει επεξεργαστεί μια ιδέα για έναν gas carrier με πράσινη αμμωνία, που θα μεταφέρει την αμμωνία ως φορτίο στη Βόρεια Ευρώπη και θα χρησιμοποιεί αμμωνία μηδενικών εκπομπών ως καύσιμο.
To NoGAPS project αναπτύσσεται από την Global Maritime Forum and Fürstenberg Maritime Advisory σε συνεργασία με τις BW Epic Kosan, Danish Ship Finance, DNB, DNV, MAN Energy Solutions, Wärtsilä, Yara International, και  Οrsted με συγχρηματοδότηση από τη Nordic Innovation.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн