Φταίει ο καπετάνιος;

0Evergreen Suez

Πινγκ πονγκ για το ποιος τελικά ευθύνεται για την προσάραξη του Ever Given στην διώρυγα του Σουέζ σε εξέλιξη. Σύμφωνα με στοιχεία που έφερε στο φώς δημοσίευμα της WSJ Αιγύπτιο αξιωματούχοι επιρρίπτουν ευθύνες στον πλοίαρχο του πλοίου για χειρισμούς του που οδήγησαν στα ατύχημα. Η όλη υπόθεση έχει λάβει νομικές διαστάσεις με την πλευρά του πλοίου να επιρρίπτει ευθύνες στην Αρχή της διώρυγας του Σουέζ ότι επέτρεψε στο πλοίο να εισέλθει στο κανάλι κατά τη διάρκεια τεράστιας αμμοθύελλας που συνέβαινε εκείνη την περίοδο στην Αίγυπτο. Οι αρχικές έρευνες για το ατύχημα επικεντρώθηκαν στις καιρικές συνθήκες και σε μια ξαφνική ριπή ανέμου.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, το τμήμα προσφυγών στο Οικονομικό Δικαστήριο της Ισμαηλία εξέτασε τις ηχογραφήσεις που δείχνουν ότι υπήρχαν διαφωνίες μεταξύ των κυβερνητών της Αρχής του καναλιού του Σουέζ και του κέντρου ελέγχου της σχετικά με το εάν το πλοίο έπρεπε να εισέλθει στο κανάλι, όπως αναφέρουν στην Wall Street Journal άτομα που γνωρίζουν το θέμα.
Οι δικηγόροι που εκπροσωπούν τη Shoei Kisen Kaisha δήλωσαν ότι η αρχή δεν έπρεπε να επιτρέψει στο πλοίο να εισέλθει στην πλωτή οδό και ότι το πλοίο θα έπρεπε να συνοδεύεται από τουλάχιστον δύο ρυμουλκά.
Το UK P&I Club, που έχει ασφαλίσει το Ever Given, δήλωσε ότι ο ασφαλιστής και οι ιδιοκτήτες του πλοίου έχουν δεσμευτεί για μια δίκαιη και φιλική επίλυση του θέματος, σε σχόλια που έγιναν το Σάββατο προτού όμως οι αιγυπτιακές αρχές μιλήσουν εναντίον του καπετάνιου.
Η υπόθεση που εκδικάζεται στο Οικονομικό Δικαστήριο της Ισμαηλία σχετικά με την τύχη του πλοίου συνεχίζεται, αλλά και τα δύο μέρη ζήτησαν να αναβληθεί η διαδικασία έως τις 20 Ιουνίου.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн