Η ECSA χαιρετίζει

bulk ships 000

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε δέσμη μέτρων για τη βιώσιμη χρηματοδότηση με στόχο τη βελτίωση της ροής των επενδύσεων προς βιώσιμες δραστηριότητες και, ως εκ τούτου, τη χρήση χρηματοδοτικών μέσων για να καταστεί η Ευρώπη κλιματικά ουδέτερη έως το 2050. Η ECSA εκφράζει την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή βιομηχανία έχει αναγνωριστεί στο πλαίσιο της ταξινόμησης ως μεταβατικός τομέας. Ωστόσο, η ECSA τονίζει ότι, προκειμένου να επιτευχθεί επιτυχής μετάβαση, είναι ζωτικής σημασίας τα τεχνικά κριτήρια ελέγχου να είναι ρεαλιστικά και τεχνολογικά ουδέτερα.
Η ECSA εκφράζει την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει αναγνωριστεί ως μεταβατικός τομέας. "Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή βιομηχανία έχει δεσμευτεί να επιτύχει τους στόχους της για την αποθάρρυνση από τις ανθρακούχες εκπομπές και τους περιβαλλοντικούς στόχους της. Ταυτόχρονα, όντας μια βιομηχανία έντασης κεφαλαίου όπου πολλά πλοία είναι μοναδικό στο είδος τους, είναι επίσης σημαντικό να διασφαλιστεί η πρόσβαση σε καινοτόμες και βιώσιμες λύσεις, οι οποίες μπορούν να οδηγήσουν ολόκληρη τη ναυτιλιακή βιομηχανία προς ένα πιο οικολογικό και πιο βιώσιμο μέλλον. Ως εκ τούτου, η χρηματοδότηση της μετάβασης είναι ζωτικής σημασίας. είπε ο Μάρτιν Ντόρσμαν, Γενικός Γραμματέας της ECSA.
Ο εν λόγω κατ' εξουσιοδότηση νόμος για το κλίμα παρέχει το πρώτο σύνολο τεχνικών κριτηρίων για τον καθορισμό των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων που συμβάλλουν σημαντικά στον μετριασμό της κλιματικής αλλαγής και την προσαρμογή σε αυτήν, τους δύο πρώτους από τους έξι περιβαλλοντικούς στόχους που ορίζονται στον κανονισμό για την ταξινόμηση (κανονισμός (ΕΕ) 2020/852). Ωστόσο, η ECSA προειδοποιεί ότι τα τεχνικά κριτήρια ελέγχου για τις θαλάσσιες μεταφορές στην τρέχουσα μορφή τους, όπως ορίζονται από τον κατ' εξουσιοδότηση νόμο για το κλίμα, είναι υπερβολικά περιοριστικά, γεγονός που ενέχει τον κίνδυνο να θέσει σε κίνδυνο τη μετάβαση. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Επιτροπής, η ταξινόμηση της ΕΕ δεν καθορίζει επί του παρόντος τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίζονται οι δραστηριότητες εκτός του πράσινου.
Υπό το πρίσμα αυτό, το ECSA χαιρετίζει τη διευκρίνιση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ότι ο κατ' εξουσιοδότηση νόμος της ΕΕ για το κλίμα ταξινόμησης είναι ένα ζωντανό έγγραφο, το οποίο θα υπόκειται σε τακτικές απαραίτητες επικαιροποιήσεις. "Εκτός από τις τεχνικές λεπτομέρειες, υπάρχουν ωστόσο αρχές που θα πρέπει να είναι τα δομικά στοιχεία κατά την ανάπτυξη και την επικαιροποίηση των τεχνικών κριτηρίων ελέγχου." πρόσθεσε ο Μάρτιν Ντόρσμαν.
Η ECSA χαιρετίζει τη δέσμευση της Επιτροπής να διασφαλίσει ότι η ταξινόμηση παραμένει επιστημονικά βασισμένη και τεχνολογικά ουδέτερη. Σύμφωνα με την αρχή αυτή, οι ευρωπαίοι πλοιοκτήτες θεωρούν σημαντικό τα τεχνικά κριτήρια ελέγχου να παραμένουν συνεπή σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού, γεγονός που χρήζει περαιτέρω βελτίωσης. Ένα παράδειγμα είναι η συνοχή μεταξύ των κανόνων που εφαρμόζονται για την κατασκευή ενός πλοίου και της λειτουργίας του σκάφους. Επιπλέον, όταν επιδιώκει να μειώσει τις εκπομπές και να βελτιώσει άλλους περιβαλλοντικούς στόχους, η ναυτιλιακή βιομηχανία δεν εξαρτάται μόνο από άλλους ενδιαφερόμενους φορείς (π.χ. ναυπηγούς, κατασκευαστές κινητήρων, αλυσίδα εφοδιασμού καυσίμων, λιμενικές υποδομές). Πρέπει επίσης να αξιολογηθεί προσεκτικά όταν η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει την εξουσία να επηρεάσει τη μετάβαση λόγω των οικονομικών δραστηριοτήτων της. Δεδομένου ότι η οικονομική δραστηριότητα της ναυτιλίας βασίζεται στα περιουσιακά στοιχεία (τα πλοία) και ότι το φορτίο που μεταφέρει εξαρτάται από τη ζήτηση στην αγορά και την προσφορά ενδιαφερομένων από άλλους βιομηχανικούς τομείς, η εξέταση του φορτίου στο πλαίσιο της ναυτιλιακής ναυτιλιακής δραστηριότητας στο πλαίσιο της ναυτιλιακής ταξινόμησης θα οδηγήσει σε αρνητικές και ακούσιες συνέπειες. "Θα ήταν εξαιρετικά αντιπαραγωγικό και άδικο να τιμωρηθεί η χρηματοδότηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας με βάση το φορτίο που μεταφέρεται. Εκτός από την απομάκρυνση της χρηματοδότησης για καινοτόμες λύσεις, ενέχει τον κίνδυνο να επιταχύνει μια αναποτελεσματική αλλαγή των τρόπων. Με όλα αυτά κατά νου, είμαστε αφοσιωμένοι στην παροχή εμπειρογνωμοσύνης και θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τις ρυθμιστικές αρχές για τις τεχνικές λεπτομέρειες για να διασφαλίσουμε μια ομαλότερη μετάβαση», τόνισε ο Martin Dorsman.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн