Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Το Lloyd's Register συνεργάζεται με το ISWAN για να υποστηρίξει τη γραμμή βοήθειας 'SeafarerHelp'

bulk ships 000

Το Lloyd's Register αυξάνει την ευαισθητοποίηση σχετικά με μια δωρεάν, πολύγλωσση, εμπιστευτική γραμμή βοήθειας για τους ναυτικούς αυτά τα Χριστούγεννα, που ονομάζεται 'SeafarerHelp' και υποστηρίζει τη φιλανθρωπική οργάνωση που τη διαχειρίζεται, το Διεθνές Δίκτυο Ευημερίας και Βοήθειας των Ναυτικών.
Νωρίτερα φέτος, Έρευνα από το Lloyd's Register (LR) για την ευημερία των ναυτικών εργαζομένων κατά τη διάρκεια του COVID-19 αποκάλυψε ότι οι ναυτικοί αισθάνονται ξεχασμένοι και εγκαταλελειμμένοι, εν μέσω της συνεχιζόμενης κρίσης αλλαγής πληρώματος.
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 400.000 ναυτικοί αποκλεισμένοι στη θάλασσα, σύμφωνα με τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ), λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών των κυβερνήσεων για την αποτροπή της εξάπλωσης του COVID-19. Παρά τις πιέσεις του IMO και άλλων μεγάλων ναυτιλιακών οργανώσεων, πολλές κυβερνήσεις δεν έχουν ακόμη δηλώσει τους ναυτικούς ως βασικούς εργαζόμενους, γεγονός που θα διευκόλυνε τις αλλαγές στο πλήρωμα. Παρόλο που ορισμένες χώρες έχουν δηλώσει το πλήρωμα ως βασικούς εργαζόμενους, οι ναυτικοί αντιμετωπίζουν περίπλοκους περιφερειακούς ταξιδιωτικούς περιορισμούς που εξακολουθούν να καθιστούν δύσκολες τις αλλαγές του πληρώματος και πολλές δεν θα είναι σε θέση να επικοινωνήσουν με τις οικογένειές τους αυτή την εορταστική περίοδο. Το Lloyd's Register υποστηρίζει το SeafarerHelp, μια δωρεάν γραμμή βοήθειας για τους ναυτικούς και τις οικογένειές τους, διαθέσιμη όλο το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο. Λειτουργεί από το International Seafarers’ Welfare and Assistance Network (ISWAN). Κατά τη διάρκεια του 2020, η ομάδα του SeafarerHelp έχει χειριστεί περισσότερες από 17.000 κλήσεις και μηνύματα και έχει βοηθήσει πάνω από 36.600 ναυτικούς και τις οικογένειές τους. Το ISWAN και SeafarerHelp μέσω των διαδικτυακών τόπων οι δικτυακοί τόποι παρέχουν επίσης χρήσιμους πόρους ψυχικής υγείας για τους ναυτικούς, τους πλοιοκτήτες και τις εταιρείες διαχείρισης πλοίων. Επιπλέον, το ISWAN διαχειρίζεται ένα πρόγραμμα κοινωνικής αλληλεπίδρασης (SIM) για να βοηθήσει τις ναυτιλιακές εταιρείες να βελτιώσουν την κοινωνική αλληλεπίδραση των ναυτικών επί του σκάφους και να επηρεάσουν θετικά την ευημερία των ναυτικών τους.
Ο CEO του Lloyd's Register, κ. Nick Brown, δήλωσε: «Το ISWAN και το SeafarerHelp παρέχουν ζωτικής σημασίας πόρους για τις ναυτιλιακές εταιρείες και απευθείας στους ναυτικούς. Το 2020 ανάγκασε όλες τις ρουτίνες μας να αλλάξουν καθώς συνεχίζουμε να παρακολουθούμε τις προκλήσεις που θέτει η πανδημία COVID-19 σε όλο τον κόσμο. Τα γνωστά πρότυπα της καθημερινής μας ζωής έχουν προσαρμοστεί, ο τρόπος που εργαζόμαστε έχει αλλάξει και έχουν γίνει θυσίες στην πορεία, ιδιαίτερα από τους άνδρες και τις γυναίκες επί των πλοίων που κρατούν ακούραστα τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού ανοικτές. Για πολλούς, υπήρξε απομόνωση και μοναξιά, κάποιοι έχουν χάσει αγαπημένα πρόσωπα, και υπάρχουν εκείνοι που σαφώς αγωνίζονται με το τεράστιο μέγεθος του όλα. Ποτέ δεν ήταν πιο σημαντικό να προσέχουμε ο ένας τον άλλον, να προσεγγίζουμε και να συνδεόμαστε. Ως εκ τούτου, αυτή την εορταστική περίοδο, είμαστε υπερήφανοι που υποστηρίζουμε και ευαισθητοποιούμε αυτούς τους σημαντικούς πόρους.»

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter