Πεμ04252024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Θέμα το «σκληρό» Brexit

bulk ships 000

Μετά την ψηφοφορία της Ολομέλειας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο χθες σχετικά με τις συστάσεις για τις μελλοντικές σχέσεις ΕΕ-Ηνωμένου Βασιλείου, η ECSA επαναλαμβάνει τη θέση της ευρωπαϊκής ναυτιλιακής βιομηχανίας και ζητεί επείγουσα δράση καθώς όλα τα μέρη θα πρέπει να αποφεύγουν πάση θυσία ένα σενάριο no-deal. Η ECSA εκφράζει βαθιά ανησυχία για το διαφαινόμενο τέλος της περιόδου διαπραγματεύσεων και την αναφερόμενη έλλειψη προόδου στις συζητήσεις μέχρι στιγμής, σχολίασε ο Μάρτιν Ντόρσμαν, Γενικός Γραμματέας της ECSA.
Η επικείμενη συμφωνία ελεύθερων συναλλαγών θα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνει τις θαλάσσιες μεταφορές, καθώς ο τομέας είναι καίριας σημασίας για να διασφαλιστεί ότι οι στενές εμπορικές σχέσεις ΕΕ-Ηνωμένου Βασιλείου μπορούν να πραγματοποιηθούν de facto. Η FTA θα πρέπει επίσης να καλύπτει:
Αμοιβαία πρόσβαση στην αγορά για τις διεθνείς μεταφορές, τις ενδομεταφορές και τις υπεράκτιες αγορές
Ρευστότητα του εμπορίου
Ελεύθερη κυκλοφορία των ναυτικών και των χερσαίων εργαζομένων, καθώς και των επιβατών
Ισότιμους όρους ανταγωνισμού στα φορολογικά, περιβαλλοντικά, κοινωνικά και άλλα κανονιστικά μέτρα
Ταυτόχρονα, η ECSA ζητεί διάλογο ΕΕ-Ηνωμένου Βασιλείου ως πλατφόρμα για τη συζήτηση κοινών προσεγγίσεων στις ναυτιλιακές πολιτικές, καθώς και όσον αφορά το παγκόσμιο πλαίσιο πολιτικής του IMO, OECD, ILO και WTO.
"Ο κλάδος είναι ανένδοτος ότι ένα σκληρό ή no-deal σενάριο τον Ιανουάριο του 2021 πρέπει να αποφευχθεί με κάθε κόστος. Εάν μια συμφωνία δεν είναι εφικτή εντός τόσο περιορισμένου χρονικού πλαισίου, και οι δύο πλευρές θα πρέπει ήδη να αναζητήσουν ρεαλιστικές και ευέλικτες λύσεις για τη στήριξη των επιχειρήσεων και την ομαλή συνέχιση του εμπορίου, με όσο το δυνατόν λιγότερα εμπόδια στα θαλάσσια σύνορα της ΕΕ και του Ηνωμένου Βασιλείου», κατέληξε ο κ. Ντόρσμαν.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter