Σαβ04202024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Αδιέξοδο με την «σκάτζα»

container ship 16x92

Προ αδιεξόδου; Το θέμα της αλλαγής («σκάτζας») των πληρωμάτων φαίνεται να λαμβάνει διαστάσεις καθώς οι κυβερνήσεις ανά τον κόσμο δεν έχουν δώσει την πολυπόθητη λύση που προσδοκούν οι φορείς της ναυτιλίας. Παρά τις εκκλήσεις τα μέτρα που εφαρμόζονται για την αποτροπή εξάπλωσης της πανδημίας έχουν παγιδέψει στα πλοία περισσότερους από 200.000 ναυτικούς και σχεδόν άλλους τόσους συναδέλφους τους στην ξηρά που επρόκειτο να τους αντικαταστήσουν με βάση τα προβλεπόμενα από τους ναυτιλιακούς κανονισμούς. Πρόσφατα η ITF γνωστοποίησε την πρόθεσή της να αναλάβει «δράση» κάνοντας λόγο ακόμη και για κινητοποιήσεις. Να σημειωθεί ότι η MAERSK που διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο έκανε λόγο για την έναρξη ενός εποικοδομητικού διαλόγου με τις κυβερνήσεις προκειμένου να δοθεί λύση στο πρόβλημα. Από το «ιδιότυπο μπλοκάρισμα» ο τομέας της κρουαζιέρας έχει κτυπηθεί περισσότερο καθώς όλος ο στόλος των κρουαζιερόπλοιων παραμένει ανενεργός με τα πληρώματα, το ξενοδοχειακό προσωπικό αλλά και το προσωπικό για την ψυχαγωγία να βρίσκεται «παγιδευμένο» στα κρουαζιερόπλοια. Μάλιστα πολλές εταιρίες έσπευσαν να δρομολογήσουν πλοία τους για να «μαζέψουν» το «πλεονάζον» προσωπικό με προοπτική να ξεμπαρκάρει κάτι που όμως δεν έγινε παρά μόνο μία φορά στο Γιβραλτάρ. Τον περασμένο μήνα, η Σιγκαπούρη χαλάρωσε τους κανόνες για τις αλλαγές του πληρώματος και πρόσφατα άρχισε να χρησιμοποιεί ναυλωμένες πτήσεις για να διευκολύνει τις αλλαγές πληρωμάτων ενώ το Το Χονγκ Κονγκ , όπως έγινε γνωστό, δεν θα απαιτεί πλέον υποχρεωτική καραντίνα για το πλήρωμα των φορτηγών πλοίων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter