Αποφασισμένος να δώσει τέλος στις καθυστερήσεις υποβολής των casualty investigation reports εμφανίζεται ο γ.γ. του ΙΜΟ Kitack Lim.
Στόχος του είναι με ορίζοντα διετίας να έχει συγκεντρωθεί σχεδόν το 80% των εκθέσεων με στόχο να διερευνηθούν ατυχήματα που κόστισαν ανθρώπινες ζωές, απώλειες πλοίων και δημιούργησαν περιβαλλοντικές καταστροφές. Ωστόσο στις βασικές σκέψεις ενυπάρχει και το αεροπορικό μοντέλο όπου τα casualty investigation reports κατατίθενται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα γεγονός που επιτρέπει στην αεροπορική βιομηχανία να διορθώσει ή απαλείψει το «πρόβλημα» κάτι που στη ναυτιλιακή βιομηχανία δεν έχει γίνει κατορθωτό. Να σημειωθεί ότι η INTERCARGO έχει θέσει το θέμα των casualty investigation reports μεταξύ των κορυφαίων προτεραιοτήτων της ύστερα και από σειρά ατυχημάτων από υγροποιήσεις φορτίων.