Ιστορικής σημασίας προσλαμβάνει η καθέλκυση του SUISO FRONTIER στα ναυπηγεία της Kawasaki Heavy Industries καθώς πρόκειται για το πρώτο πλοίο στον κόσμο που έχει κατασκευαστεί για την μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου.
Το σκάφος αναπτύχθηκε ειδικά για τη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου υδρογόνου στο 1/800 του χώρου που καταλαμβάνει κανονικά, στην αέρια μορφή του, σε θερμοκρασία -253 βαθμών Κελσίου και σε μεγάλες ποσότητες, σε μεγάλες αποστάσεις. Η Kawasaki σχεδιάζει να εγκαταστήσει στο πλοίο μια δεξαμενή διπλού τοιχώματος των 1.250 κυβικών μέτρων, η οποία φτιάχνεται τώρα, και να ολοκληρώσει την κατασκευή του πλοίου ως τα τέλη του 2020.
Σύμφωνα με τα στοιχεία το SUISO FRONTIER θα χρησιμοποιηθεί αρχικά για δοκιμές με στόχο την επίδειξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας, για τη δημιουργία μιας διεθνούς αλυσίδας προμήθειας για την ενέργεια από υδρογόνο, στο πλαίσιο της οποίας υγροποιημένο υδρογόνο που παράγεται στην Αυστραλία θα μεταφέρεται στην Ιαπωνία.
Σύμφωνα με την Kawasaki, το υδρογόνο κερδίζει έδαφος ως μια πηγή ενέργειας επόμενης γενιάς για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, καθώς η χρήση του δεν συνεπάγεται εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ή άλλων αερίων θερμοκηπίου, ενώ ενδείκνυται για χρήση σε ένα μεγάλο εύρος εφαρμογών.