Πρέπει να τηρείται ο IMSBC Code λέει η INTERCARGO

dry bulk 554n

Η υπό διερεύνηση ευρισκόμενη απώλεια στις 20 Αυγούστου του υπό σημαία Ινδονησίας 52,400 dwt bulk carrier “NUR ALLYA” με 25μελές πλήρωμα επανέφερε εκ νέου στο προσκήνιο το θέμα της υγροποίησης φορτίων και των κινδύνων που ελλοχεύουν για την ασφαλή πλεύση πλοίων αλλά και την ασφάλεια των πληρωμάτων τους. Η INTERCARGO που βρίσκεται σε επαφή με κάθε αρμόδιο επιδιώκοντας τη διερεύνηση του συμβάντος καθώς και με την Indonesian SAR Agency BASARNAS. Σε ανακοίνωσή της η INTERCARGO επισημαίνει τους κινδύνους υγροποίησης φορτίων τονίζοντας την αναγκαιότητα πλήρους εφαρμογής των προβλεπόμενων από τον International Maritime Solid Bulk Cargoes Code (IMSBC Code). Να σημειωθεί ότι το πλοίο μετέφερε nickel ore φορτίο.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн