Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Reuters: Ρεπορτάζ για τους φόβους των πλοιοκτητών αναφορικά με τα νέα μίγματα καυσίμων

kaysima nayt

Σε εκτενές ρεπορτάζ του το πρακτορείο Reuters αναφέρεται στις αβεβαιότητες που διακατέχουν τους πλοιοκτήτες αναφορικά με την επάρκεια αλλά και την ασφάλεια των νέων μιγμάτων καυσίμων που θα συμμορφώνονται από 1/1/2020 με τον κανονισμό του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) για καύσιμα με περιεκτικότητα 0,5% σε θείο.

Το διεθνές πρακτορείο αναφέρει αρχικά ότι η Chevron σκοπεύει να φέρει στην αγορά μέχρι το τέλος του τρίτου τριμήνου ένα μείγμα καυσίμων πλοίων που θα συμμορφώνεται με τον νέο κανονισμό όπως ανακοίνωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο Όσλο την περασμένη εβδομάδα.
"Εάν η ναυτιλιακή εταιρεία είναι πρόθυμη να το δοκιμάσει τώρα, μπορούμε να την διαθέσουμε, αλλά όχι όμως για να αγοράζει συνεχώς δήλωσε η Monique Vermeire Chevron Fuels Technologist στο πρακτορείο Reuters.
Νομίζω ότι θα είναι διαθέσιμο για αγορά, μέχρι το τέλος του τρίτου τριμήνου, πρόσθεσε.
Στη συνέχεια το πρακτορείο υπογραμμίζει ότι ενώ τα μεγάλα λιμάνια ανεφοδιασμού καυσίμων όπως η Σιγκαπούρη, το Fujairah στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το Ρότερνταμ στις Κάτω Χώρες αναμένεται να έχουν συμβατά καύσιμα, οι αναλυτές και οι ναυτιλιακές εταιρείες ανησυχούν για το τι συμβαίνει στα μικρότερα λιμάνια, υπογραμμίζει το πρακτορείο Reuters.
Οι πλοιοκτήτες φοβούνται ότι η ανάμειξη διαφορετικών παρτίδων καυσίμων πολύ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο κινδυνεύει να δημιουργήσει ένα επίπεδο ιζημάτων που θα μπορούσε να βλάψει τους κινητήρες, προστίθεται στο ρεπορτάζ και επισημαίνεται ότι με λιγότερο από επτά μήνες μέχρι να εφαρμοστούν οι νέοι κανόνες (καύσιμα 0,5% σε θείο), εξακολουθεί να υπάρχει έλλειψη βεβαιότητας σχετικά με την αλλαγή, συμπεριλαμβανομένης της τιμολόγησης.
Θα ήθελα να δω παγκόσμιο πρότυπο πιστοποίησης ISO για πετρέλαιο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, δήλωσε ο Ivar Myklebust, διευθύνων σύμβουλος της νορβηγικής ναυτιλιακής εταιρίας Hoegh Autoliners, σε μια συζήτηση κατά τη διάρκεια ενός ναυτιλιακού συνεδρίου στο Όσλο.
Χωρίς πιστοποίηση, οι ναυτιλιακές εταιρείες δυσκολεύονται να συνάψουν συμβάσεις και δεν μπορούν να κλειδώσουν το κόστος των καυσίμων στην αγορά προθεσμιακών συμβολαίων.
Οι εταιρείες πετρελαίου BP και Royal Dutch Shell έχουν επίσης ανακοινώσει ότι αναπτύσσουν καύσιμα πολύ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο για να καλύψουν την απαίτηση του 0,5%.
Υπενθυμίζεται ότι όπως τονίσθηκε και από τον πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρο Βενιάμη σε ομιλία του στο GREEK SHIPPING SUMMIT : “2020: The Wind of Change in Global Shipping” «η περίπτωση του Κανονισμού για το 2020 αποτελεί ομολογουμένως μία, θα μου επιτρέψετε τον χαρακτηρισμό, περίπτωση καταφανούς άστοχης νομοθετικής απόφασης. Είναι αδιανόητο ότι λίγους μήνες πριν την ημερομηνία έναρξης του Κανονισμού, υπάρχουν τόσα θέματα εφαρμογής του που χρήζουν άμεσης παρέμβασης και αντιμετώπισης» Σε άλλο σημείο ο κ. Βενιάμης σημείωσε «Δεν θεωρώ παράλογη την απαίτηση της ναυτιλίας ότι η πετρελαϊκή βιομηχανία είναι υποχρεωμένη να μας παρέχει αποθειωμένα καύσιμα, συμβατά όμως με τους διεθνείς κανονισμούς και άρα ασφαλή για τη λειτουργία των πλοίων μας. Αναμένουμε έστω και καθυστερημένα την ανάληψη ευθυνών και την επίδειξη στάσης υπευθυνότητας από τις εταιρείες πετρελαίου»..

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter