Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Καύσιμα: «Επίγειες ευθύνες» και επίναυλοι…

rypoi naftilia 057288

Η διασφάλιση της ποιότητας και της ασφάλειας των καυσίμων που θα προμηθεύονται τα πλοία πρέπει να είναι στην ευθύνη των επίγειων εγκαταστάσεων και των αρμοδίων που εμπλέκονται στις διαδικασίες εφοδιασμών και όχι των πληρωμάτων των πλοίων. Η εν λόγω θέση φαίνεται να βρίσκει έδαφος το τελευταίο διάστημα όπου οι συζητήσεις για την ποιότητα αλλά και τα κόστη των εξευγενισμένων καυσίμων καλά κρατούν κατά τις οποίες καταγράφεται ο προβληματισμός για το ρόλο των εμπλεκόμενων μερών σε εφοδιασμούς πλοίων με καύσιμα. Χαρακτηριστικό του προβληματισμού αποτελεί η πρόσφατη Marine Safety Alert που εξέδωσε η Αμερικανική Ακτοφυλακή σχετικά με τη διάθεση και χρήση επιμολυσμένων καυσίμων από πλοία που καταπλέουν στην περιοχή του US Gulf Coast. H USCG συνιστά επαγρύπνηση για αναδυόμενο πρόβλημα στην περιοχή του US Gulf Coast που αφορά στη χρήση επιμολυσμένων με ξένες προσμείξεις ναυτιλιακών καυσίμων από τα πλοία γεγονός που καταδεικνύει και το γεγονός του πεδίου ευθύνης για την ποιότητα των καυσίμων μέσα στο οποίο δεν φαίνεται να είναι τα πλοία και οι εταιρίες που τα διαχειρίζονται οι οποίες απευθύνονται σε κατά τόπους προμηθευτές. Από την άλλη πλευρά επίσης οι συζητήσεις καλά κρατούν για το κόστος των νέων καυσίμων και ποιος τελικά θα επιβαρυνθεί αυτή τη διαφορά. Να σημειωθεί ότι ήδη στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων έχουν γίνει οι πρώτες αποτιμήσεις του επιπρόσθετου κόστους αλλά και οι επί μέρους επιβαρύνσεις ανά TEU που πιθανώς να προσλάβουν μορφή επίναυλου.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter