Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Πως μέσα στην κρίση η Costamare αύξησε τον στόλο της!

Costamare MLC 2006

Η Costamare δεν έχει κανένα πλοίο σε παροπλισμό, όλα απασχολούνται με μακροχρόνια ναυλοσύμφωνα ενώ μόλις πριν λίγες ημέρες παρέλαβε το νεότευκτο Polar Argentina (πρώην Hull Nr YZJ2015-1206), το οποίο απασχολείται ήδη με ναυλοσύμφωνο διάρκειας επτά ετών από την Hamburg Süd.

H εισηγμένη στο NYSE, ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, που την καθημερινή διαχείριση έχει αναλάβει ο Κωστής Κωνσταντακόπουλος (στο μέσον της φωτογραφία απο παλαιότερη βράβευση της εταιρείας), στα πέτρινα χρόνια της κρίσης του κλάδου των containerships (πτώχευση Hanjin κ.λ.π.) αύξησε τον στόλο της στα 71 πλοία εκ των οποίων ένα υπό ναυπήγηση, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 466.000 TEU έναντι 67 πλοίων στις αρχές του 2014 εκ των οποίων 11 υπό ναυπήγηση, συνολικού capacity 438.000 TEU.

Μέσα στα χρόνια της κρίσης η Costamare όχι μόνο άντεξε αλλά υλοποίησε και ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα, κατασκευής 11 πλοίων, σε συνεργασία με το fund York.

Παράλληλα από το 2014 συγκέντρωσε μέσω της διάθεσης μετοχών (κοινών και προνομιούχων) πάνω από 272 εκατ. δολ για να χρηματοδοτήσει το επενδυτικό της πρόγραμμα.

Η αρχή του 2018 βρήκε την Costamare όπως ανακοίνωσε η ίδια παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της για το 2017, με ένα επιπλέον νεότευκτο πλοίο το Polar Argentina και ρευστά διαθέσιμα 218,9 εκατ. δολ.

Τα έσοδα της εταιρείας το 2017 κυμάνθηκαν στα 412,433 εκατ. δολ έναντι 468,189 εκατ. δολ το 2016 και τα κέρδη στα 51,813 εκατ. δολ έναντι 60,639 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν, αντικατοπτρίζοντας την κατάσταση στον κλάδο των containerships.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter