Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Οι κρατικές επιδοτήσεις στα ναυπηγεία υπονομεύουν την υγιή ανάπτυξη της ναυτιλίας!

naypigeia

Η ναυτιλιακή βιομηχανία θα μπορούσε να είναι βιώσιμη από περιβαλλοντική άποψη μόνο εάν είναι οικονομικά βιώσιμη, υποστήριξε εκπρόσωπος του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (ICS), απευθυνόμενος στην Ομάδα εργασίας του ΟΟΣΑ για τη ναυπηγική βιομηχανία, που εξέταζε θέματα «πράσινης ανάπτυξης» την Τετάρτη 23 Νοεμβρίου στο Παρίσι. 

Η πολυετής πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι εφοπλιστές είναι η πλεονάζουσα μεταφορική ικανότητα, η βοήθεια, η υποκίνηση από κρατικές επιδοτήσεις και τα μέτρα στήριξης που ενθαρρύνουν τα ναυπηγεία να παράγουν πλοία που πλεονάζουν σε σχέση με την ζήτηση, δήλωσε ο Director of Policy του ICS, Simon Bennett. 

Εάν οι κυβερνήσεις σκέφτονται σοβαρά να βοηθήσουν τον ναυτιλιακό κλάδο να επιτύχει τους στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, ο ΟΟΣΑ θα πρέπει να ξαναρχίσει τις προσπάθειες για να υπάρξει μια παγκόσμια συμφωνία για την εξάλειψη των στρεβλωτικών μέτρων στήριξης της ναυπηγικής βιομηχανίας.

Παρά την ύπαρξη εδώ και πάνω από 50 χρόνια της ομάδας εργασίας για τη ναυπηγική βιομηχανία, είναι απογοητευτικό το γεγονός ότι έχει σημειώσει πολύ μικρή πρόοδο στις εργασίες της, καθώς ο τελευταίος γύρος διαπραγματεύσεων για μια νέα συμφωνία για την ναυπηγική βιομηχανία, στο πλαίσιο του ΟΟΣΑ έχει ανασταλεί πριν από αρκετά χρόνια .

Ο εκπρόσωπος του ICS αναφέρθηκε επίσης στο παγκόσμιο κατώτατο όριο για το θείο στα καύσιμα του 2020, και εξήγησε ότι, σε συνεργασία με άλλες ενώσεις εφοπλιστών, επεξεργάζεται μια πρόταση προς τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό , σύμφωνα με την οποία θα πρέπει να απαγορευθεί η μεταφορά μη συμμορφούμενων καυσίμων με τους στόχους του ΙΜΟ, προκειμένου να διασφαλιστεί θεμιτός ανταγωνισμός.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter