Ερωτήματα και συζητήσεις τεχνικής φύσης βάζουν τα μεγάλα box ships

Container ShipΕπανεκκίνησε η συζήτηση περί επάρκειας μέσων για διάσωση σε περίπτωση κινδύνου των μεγάλων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που ήδη είναι δρομολογημένα σε γραμμές Ασίας – Ευρώπης –ΗΠΑ. Το θέμα δεν είναι πρόσφατο καθώς και στο παρελθόν έχουν γίνει συζητήσεις περί της επάρκειας των μέσων και των δυνατοτήτων που αυτά θα σπεύσουν προς βοήθεια στην περίπτωση που διατρέχει κίνδυνο ένα τέτοιο πλοίο.

Αιτία των νέων συζητήσεων τα στοιχεία που έχουν απορρεύσει από μελέτες ατυχημάτων με πλέον πρόσφατα εκείνα που αφορούσαν πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μεταφορική ικανότητα 5.000 teu.

Σύμφωνα με τα στοιχεία χρειάστηκε αρκετός χρόνος για να εκφορτωθεί το πλοίο με τα υφιστάμενα μέσα, ενώ με βάση υπολογισμούς μια ανάλογη περίπτωση σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 20.000 teu θα διαρκούσε πολλούς μήνες.

Προχθεσινή εκδήλωση πυρκαγιάς στο Σουέζ σε πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αποτέλεσε το έναυσμα των νέων συζητήσεων, το οποίο επεκτείνεται πλέον και στους ασφαλιστικούς οργανισμούς όπου και εκεί διεξάγονται συζητήσεις για το αν και κατά πόσο ένας ασφαλιστικός οργανισμός μπορεί να σηκώσει ένα ατύχημα με τέτοιου μεγέθους πλοίο ποιο είναι το επίπεδο διασποράς κινδύνου και ποιο το συνολικό κόστος κάλυψης των μεταφερόμενων εμπορευμάτων η αξία των οποίων σε πολλές των περιπτώσεων φτάνει σε δυσθεώρητα ύψη.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн