Σαβ04202024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ασία: Κούρσα ανάπτυξης ναυπηγικών κλινών

nafpigeio 77

Κορέα, Κίνα και τώρα Ιαπωνία. «Το αγώι, σέρνει τον αγωγιάτη...». Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, η γιαπωνέζικη IMABARI προχωράει σε μεγάλη επένδυση για την ανάπτυξη νέου dry dock με στόχο τη ναυπήγηση ultra large πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δηλαδή πλοίων με μεταφορικές ικανότητες από 20 και πλέον χιλιάδων teu.

Ο γιγαντισμός των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχει βάλει φωτιά στις ασιατικές ναυπηγικές κλίνες, οι διοικήσεις των οποίων τρέχουν ασμένως να καλύψουν τα κενά σε υποδομές καθώς οι παραγγελίες πέφτουν μαζικά.

Την ίδια στιγμή η Ευρώπη παρακολουθεί με δέος τις εξελίξεις στις ασιατικές γιάρδες, καθώς μερίδα των ευρωπαϊκών ναυπηγείων φαίνεται να εξειδικεύονται πλέον σε tailor made επιλογές για μικρότερης δυναμικότητας φορτηγά πλοία αλλά και επιβατηγά πλοία, όπου επίσης μέχρι πρότινος υπήρχε αδιαφιλονίκητη πρωτιά.

Ωστόσο οι ασιατικές κλίνες διεκδικούν πλέον και αυτόν τον τομέα καθώς στρέφονται σε ναυπηγήσεις όλο και μεγαλύτερων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με φασόν διαδικασίες οι οποίες εξασφαλίζουν καθετοποίηση κόστους για παραγγελίες που είναι περισσότερες των 2 ή 3 κομματιών.

Όπως και η κούρσα των λιμανιών για εξοπλισμούς που δεν έχουν τέλος για την εξυπηρέτηση των όλον και μεγαλύτερων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων οδηγεί στην εικασία ότι ανάλογη κούρσα θα κάνουν και τα ναυπηγεία για τη κατασκευή αυτών των πλοίων, που όλο και μεγεθύνονται.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter