Τετ04242024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Δεκαεννιάρι για την China Shipping Container Lines

recordbreakerworldslargestship2

Διαδοχικές εναλλαγές θα είναι από το επόμενο έτος οι «πρωτιές» σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ως προς τις μεταφορικές σε TEU's ικανότητες καθώς αναμένονται σταδιακά παραδώσεις στην κατηγορία των mega και giga carriers που έχουν παραγγελθεί σε ναυπηγικές κλίνες της Ασίας.

Προς ώρας λοιπόν τα «σκίπτρα» κρατά το 19.000 TEU's με 400 μετρά μήκος, 58 μέτρα πλάτος και 31 μέτρα ύψος,πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της China Shipping Container Lines που είχε παραγγελθεί το 2013 στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Τ

α στοιχεία του σκάφους ήδη κάνουν το γύρο του κόσμου μέσα από τον διεθνή ειδικό τύπο καθώς το δεκαεννιάρι επισκιάζει προς ώρας τα Triple-E της MAERSK τα οποία πλέον αποτελούν ένα νέο ειδικό κεφάλαιο στις ναυπηγήσεις πλοίων αυτών των μεγεθών. Να σημειωθεί ότι η MAERSK έχει παραγγείλει στην Daewoo Shipbuilding είκοσι Triple-E με ορίζοντα παράδοσης το 2016 ενώ εναλλάσσεται «βραχεία κεφαλή» με την MSC στα πλοία αυτών των μεγεθών αλλά και στα σύνολα των στόλων που διαχειρίζονται οι δύο κολοσσοί του τομέα, εταίροι της «συμμαχίας» 2Μ.

Να σημειωθεί ότι εσχάτως η ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας, η οποία και θα αναλάβει τον εκσυγχρονισμό των στόλων των ναυτιλιακών εταιριών Κινεζικών συμφερόντων έχει ξεκινήσει εκστρατεία για να προσελκύσει πλοιοκτήτες που θα θελήσουν να επενδύσουν σε αυτές τις κατηγορίες πλοίων εισερχόμενη ουσιαστικά στον ανταγωνισμό των «μεγάλων».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter