Πεμ04182024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Boxships: Το μέγεθος μετράει -UPD

Hapag-Lloyd-Ship

Η China Shipping Container Lines, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πήγες προσανατολίζεται να μπει στη κατηγορία πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μεταφορική ικανότητα 24.000 teu και άνω, προκειμένου να αναπτύξει τις δυνατότητες του στόλου που κατέχει.

Και η εν λόγω εταιρεία επενδύει στο μέγεθος...γεγονός που σηματοδοτεί μια νέα μορφή ανταγωνισμού μεταξύ των μεγάλων εταιρειών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και ενδεχομένως και των συμμαχιών στην ανάπτυξη στόλων με μεγάλες μεταφορικές ικανότητες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι προ 12αετίας σχεδόν, οι συζητήσεις για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της τάξης των 18.000 teu είχαν δημιουργήσει ένα πολύ μεγάλο πεδίο συζητήσεων, το οποίο ουδέποτε έκλεισε αφού, τα μεγέθη ναυπήγησης πλοίων με βάση τις αρχές της σύγχρονης ναυπηγικής και τεχνολογίας, δε φαίνεται να έχουν όριο προς τα πάνω και οι επιχειρηματικές και επιχειρησιακές αποφάσεις να λαμβάνονται από τους όγκους των φορτίων που πρέπει να διακινηθούν.

Όπως προαναφέρθηκε διεξάγεται αγώνας δρόμου στα λιμάνια για να μπορέσουν με την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή, να καλύψουν τις ανάγκες αυτών των πλοίων, αλλά σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών είναι προφανές ότι η κούρσα αυτή δε θα έχει τέλος, καθώς δε αποκλείεται λίαν προσεχώς να δουν το φως της δημοσιότητας σχέδια για ακόμα μεγαλύτερης δυναμικότητας πλοία, όσον αφορά την μεταφορική τους ικανότητα σε teu.

 

 

11:30 πμ

Την άποψη του για το θέμα των mega και giga boxships, κατέθεσε σύμφωνα με δημοσίευμα κινεζικής εφημερίδας, ο CΕΟ της Hapag Lloyd, Rolf Habben Jansen, σημειώνοντας ότι το χτίσιμο όλο και μεγαλύτερων πλοίων δεν μπορεί να απαντήσει σε όλες τις προκλήσεις και τα προβλήματα του τομέα.

Οι συζητήσεις αναφέρει ο κ. Jansen περιστρέφονται στις οικονομίες κλίμακας γύρω από αυτά τα πλοία, τα κόστη τους αλλά και γύρω από άλλες παραμέτρους που αναφέρονται στα καύσιμα και όχι μόνο.

Η τοποθέτηση Jansen φέρνει στην επικαιρότητα τις συζητήσεις για τον γιγαντισμό των πλοίων του τομέα, ενώ η αναφορά του ότι δε λύνονται όλα τα προβλήματα απεικονίζει το γενικότερο προβληματισμό καθώς διεξάγεται αγώνας δρόμου στα λιμάνια και τις επιχειρήσεις του τομέα για να βελτιώσουν την εικόνα τους, όσον αφορά τη συνέπεια σε χρόνους άρα και κόστη με ότι αυτό συνεπάγεται.

Σχολιάζοντας το μέλλον ο κ. Jansen εκτιμά ότι θα υπάρξουν και άλλες συγχωνεύσεις στον τομέα και ισχυρές συμμαχίες αναμένεται να δουν καλές κερδοφορίες στη διαδρομή του χρόνου ενώ παράλληλα σημείωσε ότι η G6 αποτελεί μια από αυτές τις ισχυρές συμμαχίες.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter