Προσεχώς αλλαγές στα rotations...

msc-ship-34

Αλλεπάλληλα «εγκεφαλικά επεισόδια| για τους διοικούντες των μεγαλύτερων terminals στον κόσμο. Αιτία;

Μα μετά τις ανακοινώσεις των συνενώσεων δυνάμεων (P3,G6, COSCO-China )που ούτως ή αλλιώς σηματοδοτούν σημαντικές αλλαγές σε βασικές φιλοσοφίες της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων ήρθαν και οι πρώτες αναγγελίες για αλλαγές στα rotations. Κάτι ο ανταγωνισμός, κάτι οι συνενώσεις δυνάμεων, οι αλλαγές σε rotations φαίνεται να είναι επιβεβλημένες εκ των νέων συνθηκών.

Αλλά η υπόθεση κάθε άλλο παρά απλή είναι για τις ηγεσίες των μεγάλων λιμένων που πρέπει εκτός των άλλων να υπολογίσουν τα νέα δεδομένα δηλαδή με άλλα λόγια τους νέους όγκους των διακινούμενων εμπορευματοκιβωτίων που σε πολλές των περιπτώσεων θα παρουσιάσουν θεαματικές αλλαγές.

Και όλα αυτά σε χρονική περίοδο που οι διοικήσεις των μεγάλων λιμένων βρίσκονται στο «παρά πέντε» να «εκτοξεύσουν» νέα επιχειρησιακά προγράμματα αλλά και προγράμματα εξοπλισμών βασισμένα ακριβώς στις νέες συνθήκες.
Οι οποίες όμως λίαν προσεχώς δεν αποκλείεται να αλλάξουν. Δηλαδή;

Επιστροφή στους «επί χάρτου σχεδιασμούς» μέχρις ότου οι μεγάλοι συνασπισμοί αποκρυσταλλώσουν άποψη, δρομολογήσουν και αππδρομολογήσουν πλοία τους και γενικώς ολοκληρώσουν τις αλλαγές σε όλα τα επίπεδα υπηρεσιών. Δηλαδή σε ένα εύρος χρόνου, όπως εκτιμούν εμπειρογνώμονες που αγγίζει την προσεχή διετία.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн