Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Κορεάτες, κινέζοι, δανοί πρωταγωνίστησαν στις νέες παραγγελίες bulkers

naypigeia

Η άνοδος της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου φέρνει και πάλι τους πλοιοκτήτες πιο κοντά στα ναυπηγεία. Την Παρασκευή ο Baltic Dry Index (BDI) έκανε νέο υψηλό έτους στις 1.626 μονάδες.

Την ίδια μέρα ο ναυλομεσιτικός οίκος Golden Destiny κατέγραφε τις παραγγελίες νεότευκτων της προηγούμενης εβδομάδας που δεν ήταν και λίγες, από τις οποίες απουσίαζαν οι έλληνες εφοπλιστές. Ειδικότερα η Pan Ocean από την Κορέα τοποθέτησε παραγγελίες για τέσσερα bulker (συν δυο οψιόν) 400.000 dwt το ένα με αξία 74 εκατ. δολ το κάθε πλοίο. Η NS United Kaiun της Ιαπωνίας παρήγγειλε ένα ULCC (400.000 dwt) στα ναυπηγεία Japan Marine Ltd το οποίο θα ναυλωθεί στη Vale. 

To leasing καλπάζει στην Κίνα. Μία νέα παραγγελία τοποθέτησε η China Development Bank Financial Leasing στα ναυπηγεία Yangzijiang για 5 +5 bulker (208.000 dwt το ένα) αντί 47 εκατ. δολ. το κάθε πλοίο. Η Κορεάτικη Korea Line Corp προχώρησε στην παραγγελία δυο bulker 82.000 dwt το ένα στα κινεζικά ναυπηγεία Chengxi Shipyard έναντι 24,5 εκατ. δολ το ένα.

Η νεοεισελθείσα στον κλάδο δανέζικη BW Dry Group έκανε την μεγάλη κίνηση με μία παραγγελία οκτώ πλοίων τέσσερα (82.000 dwt το ένα) στα Tsuneishi Zosen της Ιαπωνίας και τέσσερα (65.000 dwt το ένα) στα ναυπηγεία Oshima Shipbuilding της Ιαπωνίας. Τέλος η Dalian Chenggong Chuangxin της Κίνας παρήγγειλε δέκα «μικρά» bulker (25.800 dwt το ένα) στα κινεζικά ναυπηγεία Dalian Shipbuilding.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter