Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Η λέξη «bankruptcy» έρχεται στην επικαιρότητα στον ναυτιλιακό κλάδο

baltic exchange 65i0dyjhoi0zgkypaiwe1l3omvrvcf98wpagigj4eke

Η διακοπή της λειτουργίας του Χρηματιστηρίου της Σαγκάης καθώς ο δείκτης CSI 300 έπεσε περισσότερο από 7% έχει σαν αποτέλεσμα να πλήττονται και τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια. Η απόφαση για περαιτέρω υποτίμηση του γουάν προβληματίζει τους αναλυτές, καθώς θεωρούν ότι «κρύβει» μία περαιτέρω επιβράδυνση των ρυθμών ανάπτυξης της κινεζικής οικονομίας.

Την ίδια στιγμή η ναυλαγορά ξηρού φορτίου συνεχίζει να στέλνει αρνητικά μηνύματα καθώς χθες, Τετάρτη, ο Baltic Dry Index (BDI) σημείωσε νέο ιστορικό χαμηλό στις 467 μονάδες.

Η λέξη «bankruptcy» (πτώχευση) ακούγεται όλο και πιο συχνά στο ναυτιλιακό κλάδο.

Χαρακτηριστική είναι η επισήμανση του Shanghai International Shipping Institute (SISI) ότι μια σειρά ναυτιλιακών εταιρειών ξηρού χύδην φορτίου της Κίνα θα βρεθούν το 2016 αντιμέτωπες με την πτώχευση.

Σύμφωνα με το SISI, περισσότερο από το 40% των κινεζικών ναυτιλιακών εταιρειών που ρωτήθηκαν από το Ινστιτούτο αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα ρευστότητας.

Η αγορά είναι εξαιρετικά πιεσμένη και αυτές οι συνθήκες είναι πιθανό να συνεχιστούν το 2016, επιδεινώνοντας τις απώλειες για τις ναυτιλιακές εταιρείες ξηρού χύδην φορτίου, αυξάνοντας το κόστος και δημιουργώντας εμπόδια στην επίτευξη χρηματοδότησης. Αυτό θα ξεκινήσει ένα κύμα πτωχεύσεων ανέφερε το SISΙ σε μία έκθεση του.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter